Menú

diumenge, 7 de desembre de 2008

LINZERTORTE



LINZERTORTE

Ingredients:

-150 g d'ametlles torrades sense sal
-60 g d'avellanes torrades
-210 g de farina fluixa
-140 g de sucre
-ratlladura d'un llimó gran
-1 cullerada sopera de canyella mòlta
-1 mica de sal
-1 culleradeta de llevat
-200 g de mantega
-2 rovells d'ou
-1 culleradeta de sucre de vainilla
-sucre mòlt per empolvorar
-melmelada al gust (vaig usar de nabius i va quedar riquíssim)

Preparació:

Picar molt fines les ametlles i les avellanes, afegir la resta d'ingredients i pastar bé.
Dividir la massa en dos trossos, un més gran que l'altre.
El tros petit embolicar-lo en paper film i guardar-lo en el frigorífic.
Amb el tros gran de massa folrar el fons i les parets d'un motlle. Després omplir amb la melmelada, estenent bé.
Amb la resta de massa fer tiretes (és una massa dolenta de treballar...vaig acabar manejant-la com si jugués amb plastilina) i col·locar-les sobre la melmelada formant un enreixat.
Coure a 180º uns 40 minuts. Quan refredi empolvorar de sucre mòlt.

3 comentaris:

  1. Genial, aquesta lizentorte.. preciosa, de debó.

    ResponElimina
  2. Hola Maria José!!

    Acabo de descobrir el teu blog, que està "recentment inaugurat", i m'agrada molt. Precisament fa uns dies vaig veure com feien la Linzertorte, pastís suís, per la tele i ara tindré l'ocasió de probar de fer-lo. Fins aviat!

    ResponElimina
  3. La cuina vermella:
    Gràcies!!! no et pots imaginar la il.lusió que em fa que em digues això, les vegades que he visitat el vostre blog "d´incògnit" ...

    Anna:
    El cert és que la massa és un poc mala d´estendre però val la pena l´esforç perquè és una tarta molt saborosa. Petonets maca, també segueixo el teu blog...

    ResponElimina

Gràcies per passar per la meva cuina i deixar-me un comentari.
Maria José

Gracias por pasar por mi cocina y dejarme un comentario.
Maria José