Menú

dijous, 11 de desembre de 2008

"PEBRASSOS" AL FORN


Tinc alguns dubtes sobre com qualificar aquests bolets, a Eivissa sols n´hi ha uns comestibles que anomenem “pebrassos”, però fora hi ha moltes varietats...que no conec. Suposo que aquest plat podria preparar-se amb qualsevol varietat i quedaria igual de bo.

"PEBRASSOS AL FORN

Ingredients:

- “Pebrassos”
- Llom de porc trossejat
- Sobrassada trossejada (opcional)
- Pa torrat
- Julivert, alls
- Pebre vermell
- Pebre negre
- Oli d´oliva, sal

Preparació:

Es col·loquen els trossos de llom i els bolets amb la tija cap a dalt en una safata. Es cobreixen amb una picada de molla de pa, alls i julivert. S'assaonen amb sal, pebre negre i pebre vermell a gust del consumidor, es rega amb un raig d'oli i es posen al forn a foc lent el temps necessari per què es faci tot.

6 comentaris:

  1. Els pabrassos m'encanten, petits i tendres els trobo més gustoso que els rovellons. Fets a la brasa o al forn com has fet tu són deliciosos! I com que la gent no el cull gaire, sempre se'n troben je je je...

    ResponElimina
  2. Que rebona aquesta recepta! amb la sobrassada... mmm deliciosa.

    ResponElimina
  3. Gemma:
    A mi també m´encanten pero...segur que sempre se´n troben?? jo no jajaja sóm dolentíssima per trobar-ne-..

    La cuina vermella:
    Gràcies maca, aquest cap de setmana feim matances a ca els meus pares...ummm

    ResponElimina
  4. Els pabrassos són una delicia de bolets,però costen de trobar.Felicitats per un blog tan interessant.

    ResponElimina
  5. Hola Cris!! gràcies per passar-te per aquí, ens anirem veient ok?

    ResponElimina
  6. Estic per aquí mirant les teues receptes eivissenques i m'ha cridat l'atenció que anomenes igual que jo als pebrassos. Inclús a la meua comarca, no es diuen així. La llengua és el que té i m'encanta. I per cert, la recepta m'ha agradat molt. B7s

    ResponElimina

Gràcies per passar per la meva cuina i deixar-me un comentari.
Maria José

Gracias por pasar por mi cocina y dejarme un comentario.
Maria José