Menú

dimarts, 2 de desembre de 2008

PROVA

Queda inaugurat oficialment aquest blog de cuina!!!!

7 comentaris:

  1. Jo posaria una imatge de capçalera, si vols ja t'ajudaré a fer-ho. I si fas el blog en català hauries de posar els menús i opcions del blog en català.

    ResponElimina
  2. ¡Enhorabuena!.. Lo difícil no es comenzar sino la constancia y trabajo durante largo tiempo... ¡animo y p'alante!.

    ResponElimina
  3. et seguiré de ben apropet!!si vols algú per les cates ja saps!!

    ResponElimina
  4. Ferran:
    Siii per favor m´ajudaràs a triar-la? :)

    Pikerita:
    Gracias!! mi proximo reto es participar en el proximo HEMC...ya te dire cosas.

    Natalia:
    I tant de prop eh? jajaja

    ResponElimina
  5. La cuina vermella:
    Gràcies!! m´agrada molt el teu blog i el segueixo de fa temps.

    ResponElimina
  6. Maria Jose, no coneixia el teu bloc i és preciós. Tens unes receptes molt maques. M'he fixat també en la cura que has posat en les teves fotografies. Jo encara no li he trobat el punt a la meva càmera i no em queden tant be com voldria. Espero que amb temps i paciència també ho aconseguiré.

    et poso als meus blocs de lectura i ens anirem llegint.

    un petó ben fort.

    ResponElimina

Gràcies per passar per la meva cuina i deixar-me un comentari.
Maria José

Gracias por pasar por mi cocina y dejarme un comentario.
Maria José