Menú

diumenge, 4 de gener de 2009

CREMA DE MANDARINES


CREMA DE MANDARINES

Ingredients:

-1/2 litre de suc de mandarina
-pell ratllada d'una mandarina
-125 g de sucre
-25 g de farina de blat de moro (maicena)
-2 ous

Preparació:

En un cassó escalfar el suc, el sucre i la pell de la mandarina. Batre en un bol els ous amb la farina de blat de moro i afegir-ho al cassó. Remenar seguit i quan la crema trenqui el bull, treure-ho del foc i deixar-la refredar a temperatura ambient. Servir amb xocolata ratllada a sobre.

Font: La cuina de casa

14 comentaris:

  1. Sóc la primera???? oh quina vergonya!!!jejjejeje.
    Doncs si, és temps de mandarines,taronjes,llimones i els hi hem de treure el suc...quina delícia , m´encanten els cítrics ,l´olor a les mans després de pelar una taronja no te preu.
    L a crema té un aspecte, que ja la voldría jo a les postres avui.
    Moltes fràcies pel teu oferiment maca , t´estic agraidíssima però t´asseguro que si m´enviessis una enssaimada de la terra no aniría a parar a la grixonera més aviat a la grassoneta ( que sóc jo )
    una abraçada
    mai

    ResponElimina
  2. Hola Mai!!! això mateix vaig pensar jo...una bona recepta per aprofitar les mandarines que vam anar a cullir...i el meu oferiment segueix en peu...si t´entra la goleta ja saps on sóm...una forta abraçada també per a tu!!

    ResponElimina
  3. Hola María José, esta cremita viene muy bien para bajar calorías de navidad y seguro que esta de rechupete, besitos pepa.

    ResponElimina
  4. Estic veient aquesta recepta ja en uns quants blocs i cada vegada em fa més ganes de preparar-la. Un dia d'aquests cau. Segur.

    ResponElimina
  5. Quines receptes mes delicioses Maria José! la greixonera, espectacular i aquesta cremeta de mandarina... uf....! mare meva!!!

    Una abraçada
    Anna

    ResponElimina
  6. Hola!! Aquesta crema l'he de provar amb alguna petita modificació.

    ResponElimina
  7. Después de tanto turrón y roscón de reyes me parece una idea estupenda esta crema de mandarina! Además parece tan sencillita de hacer...

    ResponElimina
  8. Pepa:
    Sí que está buena, es muy ligera y nada empalagosa.

    Francesc:
    A mi em va passar el mateix!! la vaig preparar perquè tothom l´alababa i deia que era molt bona de fer i és cert.

    Buenasmigas:
    Gràcies!! a mi també m´encanten les teves receptes, així les intercambiem...

    Cocinarte:
    Holaaaa!!! quan hagis fet les modificacions ja ens les pots fer arribar a tots eh...

    Marilu:
    Es sencillisima de hacer y si que es verdad que después de fiestas parece que nunca más volveremos a probar dulce pero...el cuerpo es debil jajajaja

    ResponElimina
  9. Postres refrescant per un hivern gèlid!

    ResponElimina
  10. I tant gèlid, nosaltres no estem acostumats al fred que s´ha posat....brrrrrr a partir d´ara tot calentet jajajaja

    ResponElimina
  11. què bo i fresquet, segur que un dia la provo.

    ResponElimina
  12. Anima´t perquè està bona de debó!! petonets

    ResponElimina
  13. Cuánto me ha gustado esta crema de mandarina.... tomo nota Maria José!

    un besito
    Nuria

    ResponElimina
  14. Me alegro un monton que te guste, un beso!!

    ResponElimina

Gràcies per passar per la meva cuina i deixar-me un comentari.
Maria José

Gracias por pasar por mi cocina y dejarme un comentario.
Maria José