dimecres, 10 febrer de 2010

COOKING CHALLENGE 1 - BAGELS


Avui és un dia especial per a deu blocs de cuina...cada un lligat a una ciutat diferent...de diferents països...amb el seu propi estil...deu blocs les "propietàries" dels quals portem un mes creuant correus, trucades, rialles, confidències, votacions...
No és la primera vegada que parlo de la gent especial que he conegut gràcies al meu bloc i amb la que comparteixo el gust per cuinar...per això no resulta tan rar dir que aquests deu blocs que he esmentat hem decidit crear un grup d'amigues que hem batejat com "Cooking Challenge"
Intentar explicar el camí fins a arribar a aquest moment em resulta una mica complicat, confús en segons quina etapa jajaja...si em llegeixen la resta de "cookings" sabran a què m'estic referint...quasi em torno boja amb l'encreuament de correus en els quals era impossible saber quin anava el primer, quin l'últim, quin contestava i quin preguntava...el que m'he rigut intentant desxifrar-los...sens dubte ha estat una experiència molt i molt divertida!!!
Tot va començar amb l'acord al qual varem arribar la Rosa i jo de preparar la mateixa recepta d'un llibre que teníem les dues... comentant després com ens havia agradat fer-la a la vegada ens varem plantejar repetir i proposar a algú més si volia unir-se a nosaltres...la elecció va ser taaaan fàcil...així va ser com l´Elvira va entrar a formar part del nostre petit club...a partir d'aquí les coses es varen precipitar...qui no conegui a Elvira no pot entendre-ho..aquesta dona és com un huracà!!!
L´Elvira va reclutar a la Maragda, la Núria, la Mònica i la Kako, la Maragda ho va proposar a la Ly, la Núria va convidar a la Mai i jo vaig avisar a la Mercè a qui sabia que la idea de cuinar conjuntament l'hi havia agradat...ningun dels blocs m'era desconegut ja que els visitava a tots assíduament, però no és el mateix descobrir la persona que hi ha darrere de cada un d´ells... nou dones extraordinàries a les quals a poc a poc he anat coneixent i amb les que, he descobert, comparteixo moltes coses.
Vaig elegir la recepta dels bagels perquè feia temps que desitjava provar-los, però cada una li ha donat el seu toc personal, el nom del grup l'hem consensuat entre totes, així com la data de publicació...fins i tot tenim un logo preciós fet per la Mercè (és una artista!)...ha estat una experiència fantàstica i espero i desig que això sigui el començament d'una llarga amistat...i, per supost, de moltes altres receptes...



BAGELS

Ingredients (per a 12 bagels):
-500 g de farina
-42 g de llevat de fleca
-1 culleradeta de sucre
-50 g de mantega
-sal
-1 rovell d'ou
-llavors de sèsam o lli per decorar

Preparació:
Tamisar la farina en un bol i fer un buit en el centre.
Dissoldre el llevat en 1/8 de litre d'aigua tèbia i vessar-la al bol. Empolvorar el sucre per sobre. Barrejar el llevat amb una mica de farina i deixar-lo fermentar tot durant 15 minuts.

Fondre la mantega i deixar-la refredar. Afegir-la a la farina junt amb una culleradeta de sal i 1/8 de litre d'aigua i pastar el conjunt uns 10 minuts amb les mans fins a obtenir una massa homogènia. Deixar-la fermentar tapada en un lloc temperat durant una hora o fins i tot que dupliqui el seu volum.

Posar a bullir abundant aigua salada en un recipient gran. Escalfar el forn a 200ºC. Folrar la placa de forn amb paper sulfuritzat.

Formar de 10 a 12 boles amb la massa, aplanar-les lleugerament i fer un forat en el centre amb el dit índex o amb el mànec d'una cullera de fusta. Submergir les rosques d'un a dos minuts en l'aigua bullint, deixar-les escórrer i col•locar-les sobre la placa del forn. Batre el rovell d'ou amb una cullerada d'aigua i pintar els baguels. Decorar amb llavors de sèsam o lli.

Enfornar-los en el centre del forn de 20 a 25 minuts o fins que siguin daurats. Deixar-los refredar lleugerament, obrir-los amb un ganivet i omplir el gust, tan amb dolç com amb salat.

88 comentaris:

Ly ha dit...

Si es que me voy a echar a llorar con tanto bagel tan bonito.
Que pasada, te han quedado de rechupete.
Esto ha sido tan emocionante!!
Bss

Maite (Mai) ha dit...

bagels! bageeeels! más bageeels! pero que guapos, de verdad! un gusto todo: los panecillos, los chascarrillos y ese buen rollo que tienes! la bomba! un beso

o más!

Elvira ha dit...

Huracan Elvira llegando al blog dit i Fet!!!! jajaja, que te han quedado alucinantemente preciosos, que bagels!, si son de exposición, y menudas fotos....!!! que ha sido un placer intercambiar tanto correo, tantas risas y votaciones, y espero y me uno a tu deseo que sean muchísimos más correos, muchas más risas y confidencias que crucemos en los próximo siglos!!!!!! Mil besos amiga

Núria ha dit...

M.José que pinta que tienen estos bagels, me los imagino con queso fresco y paté de setas o a lo bruto rellenos de crema de chocolate....pero rellenos a tope...mmmmm
El reto muy guapo, felicidades.
besos

glutoniana ha dit...

Ole ole! Te han quedado fantásticos!
Lo mejor ha sido conoceros a todas y todos los mails y el lío que se ha montado jajaja.

Mercè ha dit...

Maria José!!!!!! T'han quedat perfectes aquests bagels!! T'haig de donar les gràcies a tu per haver-me introduït en aquesta bogeria que ha resultat ser d'allò més divertida!! :) Un plaer!!
Un petonàs guapíssima!! ;)

Quo ha dit...

Ole mi niña!!!! que bonitos te han quedado, si es que eres una profesional de la cocina y la fotografía... has visto? esto marcha eh?, quien nos iba a decir esto a nosotras hace un par de meses cuando muertas de la risa hablabamos por telefono porque tenía un regalo en mi casa y mi AIG no me había dicho quien era?. Ha sido, es y estoy convencida de que seguirá siendo un enorme placer compartir contigo recetas y aventuras.
Un besazo enorme y gracias por iniciar todo esto.

*Eva* ha dit...

me n'alegro moltíssim de que hàgiu creat aquesta nova experiència, és bonic de veritat.
els baguels t'han quedat espectaculars i les fotos maquisimes!
pt!

Gemma ha dit...

És una iniciativa molt bonica i divertida, Internet i els blogs permeten crear vincles d'amistat a distància.
Aquests bagels t'han quedat fantàstics, ja vaig per mitja llista i a tots us han quedat espectaculars ;)

Federica ha dit...

le foto sono meravigliose..ed esprimono la bontà superlativa di questi baguels! complimenti!

mamen ha dit...

Aparte de bonitos, por las fotos se pueden ver lo deliciosos que deben estar, un beso

Pikerita ha dit...

A ver... entro en blogger a ver los blogs que sigo y veo... baguels repetido en varias ocasiones y en diferentes blogs... ¿pero que ha pasado? ¿os habeis empeñado en que aprendamos a a hacer baggels?... Lo curioso es que todas lo presentais de forma magnífica... todas con un nivelazo inalcanzable... ¿tenemos que catar y puntuar?.. Porque si es así no quiero ser jurado que por mí teneis todas un 10

La Quinta de Luculus ha dit...

Pero qué arte!
M'estic deprimint de veure aquests bagels, infladets, rodons, esponjosos, jugosets, ains!
L'entrada m'ha encantat, continuamos para bingo!
Petons de cooking

Nélida ha dit...

Pues qué chulo. Me parece genial. Y te han quedado perfectos.

Anna ha dit...

t'han sortit sensacionals! A mi m'encanten, però només els menjo quan viatjo que és quan en trobo. Felicitats!!

mese ha dit...

Bueno pero que maravillosos estos panecillos. Cuando ví en tantos blogs los bagels, pensé ¡vaya coincidencia! La idea del grupo me ha parecido estupenda. Conozco vuestros blogs y son de lo mejor.
Besos

Marymary ha dit...

Pero por favoorrrr!!!! que pinta niña! vaya pedazo de recetas que nos estas poniendo! estoy un poco ocupadilla, y aunque no te deje comentarios, me paso por aki siempre, ya sabes que te tengo fichada y gracias a internet siempre me avisan de tus actualizaciones.
Encima estas hechando unas fotos que madre mia! te dicen: comeme!!!! jaja
Te felicito, eres la caña! un besito wapa!

fargopatt ha dit...

qué pinta tan increíble!! se ven espectaculares... me voy que me empiezan los antojos!!
jaja
mil besos wapa

Unodedos ha dit...

Una maravilla como los de tus compañeras! Genial la idea ;)
Besos!

mesilda ha dit...

Con este pacto que habeis hecho,nos lo poneis dificil¡yo pienso quedarme con todosssss...estan de cine¡que preciosidad¡
Besets.

CocinArte ha dit...

Estimada amiga, ha sigut un plaer tenir l'oportunitat de coneixer-te millor gràcies a aquest projecte. M'ho he passat molt bé, i saps que ho necesitava...

Uge ha dit...

¡Qué buena pinta!, me está entrando un hambre...
Un besote
Uge

Lolah ha dit...

Hay que ver la que has montado! Habéis tenido una idea estupenda y seguro que lo vais a pasar de maravilla y a aprender un montón de cosas nuevas. Lo único que no me gusta es el nombre en inglés...
Enhorabuena y un besico.

Dolorss ha dit...

Una pregunta si et plau, em podries dir la receta per a fer els bagels??????
ja, ja,ja,..
que bons!!!!

YoSusan ha dit...

Una bonita idea, compartir siempre lo es, mucha suerte en el proyecto.

Te quedaron muy apetitosos.

Besos

Gabriela, clavo y canela ha dit...

Te felicito por tus baguels, salieron hermosos, la verdad que no sé con cual quedarme..
un besote
Gaby

Ana ha dit...

Impresionantes!! de lujo!!

Besos!

ARA ha dit...

Ostres, pero que xulos que us estan quedant tots, ja no se quin m'agrada mes.

petonets

Ara

StHilari ha dit...

Felicitats per aquesta brillant iniciativa, Segur que tots en gaudirem tant de les vostres receptes com de la voastra encomanadissa alegria.

Angie ha dit...

Qué buena idea habéis tenido! Los bagels están deliciosos! Un besito!

Caty ha dit...

Que buena pinta, me encantan estos panecillos, os han quedado bien bonitos. Un beso

la cuina de l'estany ha dit...

M.josé t'han quedat molt bé, hi ha una escampadissa de baguels per tots els blogs, al fianl no em podré resistir

Marisa ha dit...

Holaaaa, una receta muuuy tentadora!! te han quedado que más bonitos no los hay!! y riquísimos claro.
Un besooo

MARÍA JESÚS ha dit...

María José, te han quedado geniales, no los he probado nunca, los tuyos son para enmarcar, jeje. Besitos y felicidades...

MªJosé ha dit...

he passat per aquí per veure els bagels t'han quedat de los más bonic al igual que a les teves companys.
Patonssss

Margarida ha dit...

Ohhhhh, ohhhhh, ohhhhh! Quines fotos!

Ja ens ho passarem bé, ja, amb aquest grup que heu format! De bloc a bloc i agafo un bagel de cada perquè m'agrada! j,ja,ja...
Felicitats, noia, que has fet un bagels de cine!

Petons

Alicia ha dit...

Que ricos te han quedado!!HUM!

Vanesuky ha dit...

A totes us han quedat fenomenals!!!Et voldria demanar poder formar part del vostre "Cooking Challenge", si us sembla a totes.
Ja em diràs!!

Petonets preciosa,

Vanesuky.

Cavaru ha dit...

¡Qué delicia,me encantan!
Las fotos son preciosas.
Gracias por tu visita.

Besitos

Silvia ha dit...

Qué envidia me das María José. Qué bien estan hechas estas bagels. Tan redonditas, estan perfectas. Aunque claro está que lo mejor de todo es el saborazo que tienen.
Mi más sincera enhorabuena.

Besos.

María Lunarillos ha dit...

Muchas gracias por tu cálida bienvenida, guapa. Sí que me he perdido cosas en mi "huida". Tus bagels fabulosos y todo lo demás. Me encanta tu nueva cabecera, trasmite mucha calma!!

Un abrazo muy muy grande, wapa.

Isa ha dit...

preciosas tu rosquillas y muchas gracias por pasarte por mi blog
un beso

Francesc ha dit...

Ara entenc "l'epidèmia" de bagels que hi havia per la blogosfera!!! Quina idea més graciosa que heu tingut!!! Salutacions

Lady Boheme ha dit...

Hola querida, me encanta esta receta! Es muy deliciosa! Gracias por la visita. Besos

Onega ha dit...

Deliciosa versión de los bagels... ya he visto los de Elvira y son a cual mejor... nos lo vais a poner bien difícil... tus fotos están divinas.

Carmen ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Carmen ha dit...

Hola, Mª José! Precisamente ayer, a altas horas te estaba poniendo unas letras sobre los baguels, y perdí la conexión, ya no eran horas de esperar, y hoy además he visto tu consulta en el mío. Pues por partes:

Tus baguels han quedado grandiosos!, me encantan y como hago unos diferentes, probaré con los tuyos. Seguro que exquisitos por la facha que tienen. He visto que os habeis "asociado" unas cuantas para retos. Os seguiremos.

Sobre el paté que puse, no pasa nada si descartas la carne de conejo, de hecho yo algunas veces no pongo, en cuyo caso puedes sustituir por panceta y las carnes picadas. Ya sabes que en la cocina tampoco hay que ser muy radical con las cantidades.

No dudes en consultarme si te surge alguna otra duda, que para eso andamos todas colgadas en la misma red.

Un beso

evanescencia ha dit...

Muy buena pinta tienen las bagels, recuerdo que las hice hace mucho tiempo y nos gustó mucho, a ver si me animo y repito, porque los tuyos se ven excelentes!!

Besis
EVa

Juan ha dit...

Hola Mª José. Esa experiencia que habéis pasado ha tenido que ser estupenda. Parece mentira los lazos de amistad que se pueden llegar a crear a través de unos comentarios. Me alegro.
Estos bagels tienen un aspecto fabuloso, no los he probado pero con las fotos que has puesto siento aún más el no haberlos podido saborear porque debe ser algo exquisito.
Que pases un buen fin de semana.
Saludos

Ana Powell ha dit...

Pues los tuyos tambien salieron muy bonitos.
Excelente participación.
Feliz Dia de San Valentín x

Ana ha dit...

Te han quedado preciosos y super apetitosos...

Besos. Recetasdemama

Oscar ha dit...

Vaya! que ricos se ven, realmente nunca me he comido uno de ellos, espero en serio hacerlos porque además no son muy complicados, yo me voy más por lo que es la panadería.
Gracias por tu comentario en mi blog, el tuyo me gusta mucho, me uno a tus seguidores!
Saludos!

Gent jove pa tou ha dit...

Quina pinta més estupènda!!! Nosaltres encara no hem provat els bagels!!! ens copiem la recepta per provar-la.

Cristina ha dit...

Felicitats per la idea, ja crec que us ho heu passat molt bé!!
T'han quedat fantàstics!!

LA NUBE DE ALBA ha dit...

Felicidades por todas tus creaciones!! tienen una pinta bueniisima!
Por cierto...me encanta donde vives...llevo años visitándolo y tiene un encanto especial!
Petons!!

El cullerot Festuc ha dit...

Com ja he dit a les teves companyes, una inicitaiva genial!!! No m'estranya que us ho hagiu passat pipa amb aquets repte!!! Xulíssims t'han quedat els bagels...i mira que n'és de laboriosa la recepta...aneu fortes!!! :)
Petunets i felicitats!!
Eva.

cooking-love ha dit...

Hola MªJose¡Que ricos bagels.Te han quedado muy redonditos....a mi esta receta siempre me ha causado un poco de respeto por su elaboracion,por eso te doy la enhorabuena¡
besos.

Canelaytu ha dit...

Que buena pinta!!!
Te han quedado increibles.
Fantástico el blog!!!!
Un saludo

ANNAFS ha dit...

Quins bagels més macos!!! Fan molt bona pinta, i amb la gana que tinc...
ptns.

Mónica ha dit...

Hola Mº Jose! Gracias por pasar por La Tarte Divine.

Me encanta tu blog, ¿cómo consigues esa luz en tus fotos? Son preciosas. Y los bagels tienen una pinta deliciosa!!!

Besitos.

Marta ha dit...

Felicitats! t'ha quedat genial! que macos i que bons!
Petons

Eva ha dit...

Pero bueno, que voy a trompicones de bagel en bagel, que cuando he venido habia una aglomeracion bageliana preciosa. Que idea mas chula y emocionante has tenido, es la leche esto de internet. Tan lejos unas de otras y tan cerca al mismo tiempo, ainss, que ricos tus bagels, y los otros también, no podria elegir, voy de blog en blog alucinando. Enhorabuena mi niña, que sigais encandilandonos. Un besote

mxg ha dit...

Que buena pinta tienen.

Andrea ha dit...

Parecen de película!!! qué bien haberte encontrado, si yo no fuese diseñadora sin duda habría sido cocinera!!

Besos y gracias por estas maravillosas recetas!

Fabi ha dit...

Qué pinta tienen estos bagels! Yo tengo la receta pendiente de hacer desde hace tiempo, así que me has dado muchísima envidia. Si pudiera te robaba uno. Me imagino lo que debe ser uno calentito, simplemente untado con una buena mantequilla salada... qué bueno!
Te sigo. Gracias por tu visita, un abrazo.

cannella ha dit...

¡Qué pinta más extraordinaria tienen!Los tuyos sí los comería con gusto, aunque confieso que la masa de los bagel me gusta más verla que comerla...pero las relaciones humanas que fomenta el amasado ¡son impagables! Un besote.

Carmen ha dit...

Las felicito a todas por esta receta que hermanan, por el entusiasmo y por el compañerismo.
Bien a bien no entendí todo pero el producto de tu trabajo y esfuerzo se ve en esos bagels apetitosos.

Vaya un saludo para ti.

Xavier ha dit...

M'escrius d'Evissa?
;)))

pepa cooks ha dit...

Y mi marido diciendo cuando me vas a hacer unos bagels, así que ahora me llevo tu receta para darle una sorpresa, besos, pepa.

Mª Dolores Andrés. ha dit...

¡Que delicia! Te han quedado magníficos, la pena es que llego tarde y seguro que no me han dejado ninguno, por si acaso, me llevo la receta. Un beso.

Celes ha dit...

Ohhhh!!!! Esto tiene que estar buenisimo.
Cuando acebe este comentario me voy a visitar los blogs de tu entrada.

Bssss

The Vickster ha dit...

Que lindas que estan estas bagels! Yo nunca me atrevo a hacerlas porque he sentido que son muy dificiles.. Pero las tuyas quedaron muy buenas!

TROTAMUNDOS ha dit...

Hará un par de semanas preparé Bagels, la verdad que están deliciosos y son un bocado perfecto para cualquier reunión ..., te quedaron preciosos, enhorabuena.

Besotes

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Ly:
Es verdad, fue muy muy emocionante participar en esta experiencia, pero lo mejor es haberos conocido a todas...un besazo

Maite (Mai):
Jajajaja quiere un bagel para merendar? :P es verdad mi querida Mai ha sido un gusto el haber coincidido....un besito especial

Elvira:
Mi loquitaaaaaa!!! jajaja si es que es verdad, cualquiera que te conozca me dará la razón...eres un huracán de vitalidad y buen rollo...per molts d´anys!!! mil besitos querida amiga

Núria:
Ummm pues no se con cual de tus optativas me quedaba, un poquito de cada que todas estarian igual de bunas...es verdad y bien rellenos como tu dices....un besito

Glutoniana:
Ha sido de las cosas más divertidas en las que he estado involucrada jajaja una pandilla de locuelas cruzando correos arriba y abajo....para repetirlo ehhhh...un beso!!!

Mercè:
El plaer ha estat meu estimada Mercè i no has entrat per res ehh que has fet una feinada...el logo és una passada, no puc mirar-lo aprou...és xulíssim!!! ara a per la segona col.laboració....petonetsssss

Quo:
Ole para ti jajaja que ya veo que me quieres muchoooo jajaja...pues si...quien nos lo hubiera dicho hace tan solo un mesecito...y joooo que me haces emocionar jajaja....un beso para ti

Eva:
Moltes mercis maca, el cert és que ha estat molt divertit...un petonàs

Gemma:
Tens tota la raó, és una nova forma de fer amistats encara que paregui impossible...moltes mercis i un petonet

Federica:
Muchisimas gracias guapa, un besazo

Mamen:
Muchas gracias, la verdad es que no los había probado nunca y no tengo referencia en la que compararme, pero así y todo nos gustaron mucho....un besito

Pikerita:
Jajajaja siiii que locura no? y no porfi nada de puntuar que saldria mal parada jajajaja, ha sido una experiencia especial y la demostración de los vínculos que pueden llegar a crearse a través de internet...un besito

MªJose-Dit i Fet ha dit...

La Quinta de Luculus:
Estimada!!! jajaja i tan rodons que em van quedar!!! quasi no queda ni foradet al mig jajajaja...siiii continuem continuem!!!! m´ha encantat això de petons de cooking...molts altres per a tu...smuakssssss

Nélida:
Muchas gracias guapa, un besazo

Anna:
Idó vinga anima´t a fer-los què són més fàcils de fer del que pareix, jo es que no els havia provat mai abans...un petonet

Mese:
Jajaja siii nos pusimos un montón de blogs deacuerdo para coincidir en la receta...muchas gracias por tus cariñosas palabras...smuakssssss

Marymary:
Mi niñaaaaa!!! no te preocupes por los comentarios guapa, a todas nos pasa que tenemos temporadas más ocupadas que otras y se que si no pasas es porque no puedes, lo mismo me pasa a mi ehhhh...además es que hay taaantos blogs y con taaantas recetas que es imposible dar abasto....muchas gracias y un besazo

Fargopatt:
Ufff los antojos son una perdicion jajajaja sobre todo si nos vencen....un besito guapa y muchas gracias

Unodedos:
Muchisimas gracias, me alegro que te guste...smuakssssss

Mesilda:
Hola!!! venga animate que tu los bordabas seguro...un besazo

CocinArte:
Núria, aquests sentiments també el tinc jo, ha estat una experiència meravellosa!!!! petonets estimada

Uge:
Jajaja mil gracias...un besazo

Lolah:
Gracias guapa, esa es la idea, pasarlo bien cocinando...el nombre lo elegimos entre todas y es que somos tan internacionales jajajaja...no puedes imaginarte las propuestas que habia, vamos para publicar un libro :D un besazo!!!

Dolorss:
La recepta del bagels??? i això qué és?? jajajaja...un petonàs estimada

MªJose-Dit i Fet ha dit...

YoSusan:
Es verdad, de eso se trata, de compartir...un besito

Gabriela, clavo y canela:
Gracias, me alegro que te gusten, me quedaron redondisimos jajajaja empezaron a hincharse y a hincharse y casi me quedo sin agujerito jajajaja....besitos

Ana:
Hola!!! muchas gracias niña, un besito

Ara:
Idó un de cada val? jajaja petonets estimada

StHilari:
De cuinar no sé què en sortirà, però de riure ens n´em fet un bon tip jajajaja...petonets

Angie:
Muchisimas gracias guapa, un besazo

Caty:
A mi tambien me gustaron mucho, nunca los habia probado y repetiré seguro...besitos

La cuina de l´estany:
Jajaja idó vinga anima´t ja veuràs com t´agraden molt, jo tampoc els havia tastat ni fet mai i en van encantar...petonets

Marisa:
Hola guapisima, muchas gracias por pasarte y dejarme unas palabras, me alegro que te gusten...un besito

Maria Jesús:
Pues tienes que animarte, ademas de ser diferentes con ese agujerito en medio son muy ricos y ahora tienes donde elegir :) un besito guapa

Maria Jose:
Moltes mercis maca, ha estat una experiència molt especial...petonetssssss

Margarida:
Mercissss, el cert és que jo no sabia que això del bloc em portaria tantes satisfaccions...petonets

Alicia:
Un besito guapa, muchas gracias

Vanesuky:
Hola estimada, et mantindré informada com et vaig dir val? smuaksssssss

Cavaru:
Holaaaa, gracias a ti por pasarte guapa, un besazo

Silvia:
Tu si que me das envidia (sana como la tuya ehhh) con las manitas que tienes, muchas gracias!!! smuaksss

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Maria Lunarillos:
Guapaaa no ves que no podemos estarr tanto tiempo sin ti!!!!, es una alegria verte por el mundo bloguero...!!! un besito

Isa:
Gracias a ti guapa, estas en tu casa...besos

Francesc:
Jajajaja això mateix és, una epidèmia!!! ens ho hem passat pipa...!!!!

Lady Boheme:
Holaaa muchas gracias por tus palabras un besito

Onega:
Muchas gracias guapa, creo que al final hemos conseguido lo que deseabamos que era hacer diferentes enfoques de la misma receta...un besito!!!!

Carmen:
Muchas gracias por tus palabras!!! ya he tomado buena nota de como puedo hacer el paté que publicaste, y te aseguro que me animare ehhh...un besito

Evanescencia:
A mi tambien me pasa que hago una receta y me gusta y tengo siempre tantas pendientes que luego ya no repito, venga pues animate que seguro te salen estupendos...besitos

Juan:
Pues si, hasta parece mentira la de personas maravillosas que se llegan a conocer a través del blog...te animo a probar los bagels, yo tampoco los había probado nunca y me gustaron mucho

Ana Powell:
Muchas gracias guapa un besito

Ana:
Un besito, gracias por pasarte!!!

Oscar:
Gracias por pasarte, me alegro que te guste lo que hago, si te animas con los bagels ya nos diras!!

Gent jove pa tou:
Vinga a animar-se que veureu com vos agraden molt...petonets

Cristina:
Ha estat una experiència fantàstica, mercis maca un petonet

La nube de Alba:
Hola guapa, me alegro mucho que te guste lo que hago y que guai que te guste mi isla!!!! un besito

El cullerot Festuc:
Eva, estimada ha estat molt i molt divertit, espero que no ens desanimem...un petonet

Cooking-love:
Es verdad jajaja me quedaron como pelotitas :D a mi me pasaba lo mismo que tu pero te aseguro que no son tan difíciles de hacer como parece en un principio...un besazo

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Canelaytu:
Holaaa!!! un besazo guapa, gracias por pasarte

Annafs:
Jajaja ja conec aquesta sensació de que em vinga gana mirant blocs...un petonet

Monica:
Gracias por tu visita, pues la luz es natural, tengo la suerte de tener una cocina muy luminosa, con un ventanal muy grande y pongo los platos a contraluz sobre la mesa blanca, me compre una caja de luz y siempre acabo haciendo las fotos sin ella porque no le he cogido el truquito, lo que no hago nunca es usar flash, si el dia no es tan claro pues abro mas el obturador de la camara....un besito guapa

Marta:
Moltes mercis, un petonet

Eva:
Siii es eso mismo, tan cerca y tan lejos, me ha encantado la frase....un beso guapa gracias por tu cariñoso comentario

Mxg:
Gracias!!!

Andrea:
Pero buenooo me haras sacar los colores jajaja y mira que para hacer experimentos en la cocina no es necesario dedicarse a esto profesionalmente...un besito!!!!

Fabi:
Pues venga animate a prepararlos y luego seras tu las que nos des envidia, que seguro los bordas...te aseguro que estan buenos con cualquier cosa sea dulce o salada...un besazo

Cannella:
Te imaginas amasar mano a mano? te dejo elegir receta :D un besazo guapa, muchas gracias por pasarte

Carmen:
Muchas gracias!!! por favor dime que se te escapo y te lo traduzco vale? un besito

Xavier:
Siiiii :D

Pepa cooks:
Pues venga que esto esta chupado para ti, y luego nos dices como se quedo cuando pudo comerselos vale? besitosssss

Mª Dolores Andrés:
Como que no?? tengo uno guardado especialmente para ti :)) besitossss

Celes:
Hola guapa, espero que vieras que maravillas prepararon el resto de cookings...un besito!!

The Vickster:
Muchisimas gracias por tu visita, oye de dificiles nada de nada...pero si me atrevi yo jajaja...tu animate y luego nos dices te parece? besitos

Trotamundos:
Holaaa, muchas gracias, no sabes como me gusta saber que te gusten mis bagels :)) un besazo!!

nieves ha dit...

Es una receta que tengo pendiente desde hace un montón de tiempo, pero que después de haberla visto en varios de vuestros blogs "amigos", creo que me animaré a ponerla en práctica sin tardar, pues el aspecto es tentador.
Te quedaron de exposición, con una fotos preciosas.

Un besín.

jordicine ha dit...

M'agraden. M'emporto la recepte ara mateix. Una abraçada.

Alanda ha dit...

Ya me parecía a mí mucha coincidencia que hubiera bagels en muchos blogs por doquier, muy buena idea. Te han quedado geniales.Un abrazo

ELS PEIXOS ha dit...

Noia ...et felicito , per tot junt...per fer aquestes amigues tan impportans , per fer aquest dolços tan bons i sobretot per tenir tanta gent que et visita ....s´oposo que per algo , és , oi??
Felicitats

Carlos Dube ha dit...

Nunca he probado las bagels, pero caray, algo me estoy perdiendo. Qué foto tan sugerente has publicado. Enhorabuena. Un saludo.

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Nieves:
Te animo a que los prepares, a mi me tiraba un poco de atras porque pensaba que eran muy dificiles pero no es así y el resultado es buenisimo, muchas gracias guapa un besazo

Jordicine:
Holaaaa mercis, t´animaràs a fer-los?? :))

Alanda:
Jajaja siii nos hemos puesto deacuerdo paa publicar la misma receta a la vez, muchas gracias guapa y besitos

Els peixos:
Moltes gràcies estimada...per a mi és una alegria cada un dels comentaris i de les visites...un petonàs!!!

Carlos Dube:
Te aseguro que vale la pena probarlos, que guai que te guste mi foto :))

Jose ha dit...

Maria José, acabo de penjar els meus primers bagels. Seria com una versió masculina solitaria de la vostre Cooking Challenge. Quina enveja que em doneu. Ja em diras que et sembla
Petons

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Jose:
Holaaaa no saps la il.lusió que ens ha fet la teva entrada a totes les cookings...i a més t´han quedat espectaculars!!!!

lamambalina ha dit...

mare meua!!!!! quin blog mes xulo!
gràcies per comentar al meu blog i tens unes fotos impresionants!


Petons!


lamambalina

MªJose-Dit i Fet ha dit...

lamambalina:
mercis a tu per passar-te per aquí, ets a casa teva...petonets