dilluns, 17 gener de 2011

COOKING CHALLENGE 11 - RED VELVET CAKE

"...L'home mai pot saber què vol, perquè només viu una vida i no té manera de comparar-la amb les seves vides precedents ni d'esmenar-la amb les seves vides posteriors...No existeix possibilitat alguna de comprovar quina de les decisions és la millor, perquè no existeix comparació alguna. L'home ho viu tot a la primera i sense preparació. Com si un actor representés la seva obra sense cap tipus d'assaig. Però, quin valor pot tenir la vida si el primer assaig per viure és ja la vida mateixa? Per això la vida sembla un esbós. Però ni tan sols esbós és la paraula precisa, perquè un esbós és sempre un esborrany d'alguna cosa, la preparació per a un quadre, mentre que l'esbós que és la nostra vida és un esbós per res, un esborrany sense quadre..." (La insuportable levitat de l'ésser. Milan Kundera)

Encertar...equivocar-se...viure...

Un nou més i un nou repte per a les cookings...aquesta vegada de la mà de Ly que per al primer desafiament de l'any va triar aquest pastís típic del sud d'Estats Units que combina l'intens vermell del bescuit i el pàl·lid blanc del seu farciment...la seva preparació va ser una mica especial perquè la vaig compartir amb l´Elvira...encara que després cadascuna va fer les seves fotos...crec que les dues ens varem sorprendre del molt que ens compenetrem en la cuina...bé...tal vegada els riures i el colorant vermell van ajudar també a amanir la tarda :D ..



RED VELVED CAKE

Ingredients per al pa de pessic:
-250 grams de farina
-1 / 2 culleradeta de sal
-15 grams de cacau en pols
-115 grams mantega sense sal, a temperatura ambient
-300 grams de sucre blanc
-2 ous grans
-1 culleradeta d'extracte de vainilla
-2 cullerades de colorant alimentari de color vermell en pols
-240 ml. de buttermilk
-1 culleradeta de vinagre blanc
-1 culleradeta de bicarbonat de sodi
-coco ratllat

Ingredients per la crema de formatge:
-220 grams de crema de formatge a temperatura ambient
-220 grams de formatge Mascarpone, a temperatura ambient
-1 culleradeta d´extracte de vainilla
-115 grams de sucre, tamisat
-360 ml de nata líquida

Preparació:
Calentar el forn a 180 º.
Untar de mantega un motlle de cremallera de parets altes i reservar
Sedassar la farina, la sal i el cacau en pols. Reservar.
Batre la mantega fins que quedi una crema suau. Afegir el sucre. els ous d'un en un i l'extracte de vainilla i batre fins que es barregi tot bé.
Mesclar el buttermilk amb el colorant vermell.
Amb la batedora a baixa velocitat, afegir alternativament la barreja de farina i cacau i la barreja de mantega, en tres vegades, començant i acabant amb la farina
En una tassa petita barrejar el vinagre i el bicarbonat de sodi.
Deixar que la barreja bombolleig i després ràpidament mesclar a la massa. Abocar la barreja en el motlle reservat i coure uns 30 minuts, o fins que al inserir un escuradents en el centre del pa de pessic aquest surti net.
Deixar refredar abans de desemmotllar.
Embolicar en paper film i deixar reposar a la nevera tota la nit.
Per preparar el “frosting” batre la crema de formatge i el formatge mascarpone, afegir el sucre mòlt i la vainilla i batre fins quedi suau.
Muntar la nata líquida i barrejar amb el formatge Amb un ganivet serrat, tallar el pa de pessic en tres capes, horitzontalment. Posar una de les capes del pa de pessic sobre la safata de servir. Estendre sobre ella una capa de crema. Posar una altra capa de pa de pessic, untar de crema i repetir de nou l'operació, untant també els laterals del pa de pessic en finalitzar.
Decorar amb coco tenyit de colorant vermell.

Fons: Joy of Baking

I els red velvet cake de la resta de cookings? Ly, Lourdes, Núria, Maragda, Mercè, Elvira i Rosa

94 comentaris:

Mi vida con un vegano ha dit...

Ooooooo!!!! Quina passada! Te molt bona pinta!

NEBLOSA ha dit...

El buttermilk es para el bizcocho y que cantidad ponemos, no lo veo en la receta?. Gracias

PILAR ha dit...

Us ha quedat sensacional! I a més si heu pugut gaudir de la companyia mutua, millor que millor.
Petons!

♥ Ana ha dit...

Madre mía ¡¡que colorido más precioso!!la veo magnífica, no se que sabor tendrá pero, simplemente ver el colorido ya llama la atención, me gusta muchísimo
Un abrazo

foodtravelandwine ha dit...

Sensacional!!!!.....pocas veces he visto un red velvet cake tan bien logrado.....felicitaciones!!.......Abrazotes, Marcela

CocinArte ha dit...

MªJose, estimada...quina alegria veure la teva entrada!! Un pastís de luxe, ha quedat fantàstic tambè la teva presentació i encara que sigui el mateix que el de la Elvi, cadasqú li ha donat el seu toc personal a les fotos i presentació i sembla diferent! jaja.

Núria

Gemma ha dit...

Ja és el tercer que veig i us ha quedat sensacional! Té un color vermell preciós, amb totes les capes super ben formades... De vici total!

Yolanda ha dit...

Maria José, es una tarta divina, ¿verdad? Y divina en todos los sentidos: por la presencia, y lo bonita que es en su corte, y por lo jugosa y rica que está. Yo la hice un tiempo, y nos encantó. Todavía recuerdo el momento en el que corté la primera ración: "¡Wooowww!", y es que no deja indiferente.

Yo no usé coco para adornarla porque a mi marido no le gusta, pero es ahí donde realmente se le da el nombre de "terciopelo".

Un beso

La Quinta de Luculus ha dit...

Nina! quina preciositat!!!!!!
Les fotos estan que se surten TOTES i els talls semblen tridimensionals...
Lo bé que us devíeu passar amb l'Elvira..., eso no tiene precio!
Al pastisset de marres li hauré de donar una segona oportunitat..., a veure si a part del colorant em va agafar aroma de les flors seques...
Petons princesa de ses illes!

starbase ha dit...

Juer, li he dit a la Maragda i t'ho dic a tu també: aquest pastís està per a 'walking dead'. O sigui, que crida l'atenció de forma espectacular!! :O

Ly ha dit...

Uauuuuuuuuu!!! pedazo de foto la del corte, me encanta, se ve súper esponjoso y precioso, de verdad.
Ya veo q lo este reto ha traído es, sobretodo, risas, me alegro de que por lo menos se divirtieran haciéndolo.
La verdad es que ha quedado genial, cuanto más lo miro más me gusta la foto y el pastel.
bss guapa

Mandarina ha dit...

waw... espectacular! Espectaculars les fotos però el gust encara ho deu ser més, es veu esponjós i deliciós!

jose manuel ha dit...

Madre mía, que maravilla, me lo anoto, un día tengo que probar a ver si me sale.

Saludos

tallerdesucre ha dit...

M'encanta el pastís De Red Velvet. Jo faig cupcackes, provaré a posar el colorant en pols, perquè a mi no em queden amb un color tant maco.Té una pinta boníssima!
Emma.

M .E. E.G ha dit...

quina pasada que ha quedat de polit !!! una vegade en vaig fer , pero el colorant no era amb gel , emb liquit no va quedar del tot be pero per una vegada he de seguir intentant es -.. es bonisim
m'encannta t'Ha quedat de maravella !!!!
TENG QUE SEGUIR FENT mes probas
UNA BESADE

Maite (Mai) ha dit...

Ay ya yaiiii... bocetos sin cuadro y sin marco perooo... pero siempre nos quedarán tus dulces y eso bien merece una vida de ensayo... el terciopelo rojo está bonico de verdad:-)
Besos

Quo ha dit...

Ohhhh que bonito con el coco rallado de color rojoooo ... me encanta! es una manera genial de decorarlo y encima no se ven los pegotes de crema jajaja... a mi me quedaron tantos pegotes que al final los puse así a posta!!!
Tiene un corte divino...
Besosssss

nee* ha dit...

Quina delicia! M'has fet venir ganes de probar-lo de fer, de fet el tinc a la llista de pendents desde fa mesos, però mai m'animo. Em fa por que resulti ser massa dolç per al meu gust, encara que per això primer cal probar-lo xD.
Juro solemnament posar-m'hi abans de que acabi el mes de febrer :P.

Petonets!!!

paula ha dit...

Increible!! Superapetecible

Asun Serna ha dit...

Que maravilla.Que presentacion mas estupenda.Dan ganas de comersela,me encanta...Besos

Mercè ha dit...

Maria José!!! Tal com li he dit a l'Elvira, heu d'admetre que us va quedar un pastís amb un tall preciós!! Sou unes artistes!
Petons guapíssima!

Tito ha dit...

tateeeeee!!!!

espera que voy a por la fregona y vuelvo en un trisss!

Elvira ha dit...

Neniiiicaaaaaa jajajajajajaja, comer mucha tarta no comimos, pero reirnos nos pusimos moradas o rojas aterciopeladas jajajajajajajaja. Atenta a la primera foto jajajajajaja y sin ponernos de acuerdo...si es lo que digo yo, que damos miedo!!!!Qué fue un placer cocinar contigo, y espero que se repita en muuuuchas más ocasiones. Un besazo amiga!!!!!

Ana ha dit...

Oh! la tinc pendent de fer! tinc l'estilisme i tot per la foto però no la tarta!
T'ha quedat magnífica.
Petons!

Acabatdefer ha dit...

El que arriba a fer un color eh. És preciós, no em cansaria de mirar-lo ni de menjar-me'l ;____)
Faig salivera..

Anna ha dit...

Oooooh!!!. que delicadeza de pastel!!!. me ha encantado. un beso fuerte y feliz semana.

Amanda ha dit...

Un gran escritos Milan Kundera. Yo estuve mucho tiempo enganchada a un libro de él que se titula "La Broma".
La red velvet me parece una tarta preciosa. La has bordado.
Besitos.
;-D

RUBEN ha dit...

Simplement Espectacular!!!
Una abraçada

pikerita ha dit...

Por fín paso a verte... ¡¡qué sufrimiento tenía mientras estaba fuera porque sólo me quedabas tú!!

Qué preciosidad Diti... la decoración que le disteis me parece difícil.

¡Ah!... Y las reflexiones que buscas son siempre muy acertadas.

Besotes

Isabel - Frabisa ha dit...

Te ha quedado preciosa!!!!!!!!!!!!!

Un besito

Carlos Dube ha dit...

Realmente siempre me ha llamado la atención este bizcocho, tiene un color impresionante e invierte de forma inédita la gama de colores habituales bizcocho-relleno; sin duda es un grande de la repostería foránea y algún día la intentaremos probar.

Te ha salido espectacular.

Un saludo.

Visc a la Cuina ha dit...

És senzillament una guapada!

Paula ha dit...

me encanta como te ha quedado!!! y qué envidia poder cocinar junto a Elvira :)

Salu2, Paula
http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net
http://galletilandia.blogspot.com

Mayte✿ ha dit...

Me fascina el red velvet!! :D

Tengo pendiente algo por ahí que me ronda la cabeza...y tengo que hacer, el tuyo es delicioso sin duda así que me anoto tu receta...

Un abrazote y bonita semana :D

Ana Powell ha dit...

Bellisima y tan deliciosa ♥

Lolah ha dit...

Qué bizcocho tan precioso, me encanta la capita de coco teñido.
Y qué suerte poder hacerlo con Elvira!
Un besico.

mercè ha dit...

Quin aspecte tan delicat i atrevit a l'hora!, com sempre, espectacular i amb ganes de clavar la cullera a l'ordinador...Una abraçada!

Begoña ha dit...

Os ha quedado precioso!!!!
Un saludo, Begoña

SUNY SENABRE ha dit...

¡¡¡Qué bonita!!! siempre que la veo me gusta muchísimo. Tiene un color tan llamativo!!!
Seguro ue está deliciosa.
Besitos,

Suny

comoju - Cova ha dit...

viendo tantos Red Velvet con las ganas que le tengo, está claro que me está diciendo que no espere mas y que me ponga con ello

un abrazote

damilena ha dit...

Se me ponen los dientes largos de ver esta receta y las fotos. Con tú permiso me copio la receta. Esta no me lo puedo perder!
Gracias!

YoSusan ha dit...

Que corte tan bonito, me gusta esa crema de queso.

REcetasdemama ha dit...

Te ha quedado precioso


Besos. Ana

Gemma ha dit...

Mª José, ha sigut una proposta arriscada però t'ha sortit espectacular. Felicitats!!!!!
Una abraçada!

Mima ha dit...

Que monuuuuu ! Ummm MªJosé aquest és un dels meus preferits!!! Nyam Nyamm

Marymary ha dit...

Que pintaza!!!!! dan ganas de hincarle el diente ya! la cobertura me encanta como te ha quedado y el corte perfecto!
Un besazo

El dia mas dulce ha dit...

Como me he acordado de vosotras....el reto de este mes de CK el que planteasteis vosotras hace unos meses. Recuerdo que pensaba, que osadas, y mira...A mi no me salió el souffle, pero lo he entientado. Este Red Velvet tenía que estar delicioso, las tartas con tantas capas me resultan especialmente suculentos.

POr cierto, esta noche ya empiezo con los cocodrilos, jajaj.

Un besazo

Espe ha dit...

vaya delicia y queda precioso

*Eva* ha dit...

sóc una fan del red velvet. t'ha quedat d'un vermell espectacular!

Núria ha dit...

T'ha quedat genial.
molts petons

Erika ha dit...

Que bueno poder hacerla en equipo, es mucho más divertido!
Ya tengo los ojos inyectado en rojo vivo de tantas Red Velvet.
En lo personal la vida la prefiero así , con garabatos y sin un patrón previo, es cuando m´s aprendemos, porque no se puede borrar, entonces hay que aprender mirando los errores y no repitiéndolos en el próximo dibujo.
Cariños

Silvia ha dit...

¡¡Genial!!
¡¡Magnífico!!
¡¡Delicioso!!

Esta vez te has superado :D

Besos.

La Paxarina ha dit...

Genial, pero yo prefiero que el coco no se asome por ninguna parte.

Yo la hice hace unas cuantas semanas, pero todavía no la he publicado.

A mi me encantó. Y la tuya tiene una pinta deliciosa.

http://lacocinitadelapaxarina.blogspot.com/

Manderley ha dit...

Que buena pinta tiene! Es una de mis recetas que tengo pendientes y pienso hacerla dentro de poco, compré precisamente los ingredientes hace un par de días.

besos

Mai ha dit...

El red velvet cake s´ha instal-lat als blocs, !!!!!!!!! com sempre els vostres reptes conjunts són una meravella, preciós , sensacional, de portada, com tot el que feu.
Una forta abraçada, estimada.

La cuina de l'Eri ha dit...

Impressionant... Felicitats per aquesta meravella! I com sempre, unes fotos espectaculars!

mesilda ha dit...

Uau!!El color es precioso y muy llamativo,y el corte fantastico...estan todos geniales!
Besets.

Rosaleda (Maria Begoña) ha dit...

Delicioso.
Me ha encantado esa presentación.

La verdad es que está bueníiiiiiiiisimo, irresistible, verdad???

Besos

fargopatt ha dit...

es impresionante el arte que tienes para los pasteles y tartas.... siempre me encantan!!!
besotes

Monica ha dit...

Impresionante, hacia tiempo que no veía una tarta tan fotogénica. Le pegaría ahora mismo un bocado, pero sobre todo dedicaría horas para hacerle fotos e inmortalizarla antes de que desaparezca algo tan bello.

Francesc ha dit...

T'ha quedat preciós i abellidor!!! Ara, després de llegir el que en diu la Maragda al seu blog, no sé què pensar. Besades

Pami- Unodedos ha dit...

Precioso! Además es tan fotogénico!Me encanta la decoración!
Bsse

mese ha dit...

Me alegra que lo paseis bien y os quedo una tarta espectacular, a pesar de su sabor.
Besos

Ingrid ha dit...

Preciós amb aquest color tant rosadet.... una versió fabulosa! i amb una textira flonja i esponjosa
Molts petons

Maria Dolores ha dit...

Que bonito te ha quedado con esa decoración ya he leido lo bueno que está asi que me la anoto en la lista de pendientes.
Saludos

TROTAMUNDOS ha dit...

Ummm que bueno el red velvet, me encanta esta tarta, es tan rica y tan jugosa¡¡¡,

Te ha quedado preciosa, me encanta el colorido final, es tan delicado.

Un besote fuerte.

Nélida ha dit...

Justo vengo de casa de Elvira. La verdad es que esta tarta es espectacular, aunque ella no parece totalmente satisfecha. Personalmente no la he probado nunca, aunque sólo por el aspecto que tiene merece la pena hacerla ¿no crees?

Miquel ha dit...

Me gusta un monton esta postre y ademas el colorido es muy llamativo, solo el verlo ya esta diciendo comeme
miquel

Alicia ha dit...

Te ha quedado genial!!Un beso!

Tita Cocina ha dit...

Te ha quedado muy lindo, me ha encantado esta torta la haré sin duda.
Bss
Tita

fe-i*ká ha dit...

Acertar... equivocarse... vivir...
"VIVIR" vivir....vivir con entrega cada MOMENTO ACERTANDO O NO.
UN PASTEL DE ENSUEÑO...
Besos!!!

Lazy Blog ha dit...

Espectacular presentación y menudo corte, María José.

Invitame a merendar...

Besos

La Ratita ha dit...

Que tarta más rica.Se ve deliciosa.Besos de "la ratita en la cocina"

Carol ha dit...

Madre mía Mª Jose te ha quedado precioso!! Tiene una pinta super apetitosa...

Un besito

Francisco ha dit...

Hola María José, no me digas que no tiene un aspecto irresistible, como todas tus elaboraciones.

Dan ganas de tomar una cucharilla de postre y coger a través de la pantalla, jajaja.

Besos.

Laube ha dit...

Mª José, si ves cómo se me ha quedado la cara: de bobalicona!. Qué cosa más linda... es tan perfecta y al tiempo casera que me parece impresionante. Está tan rica como bonita es?. Madre mía...
Un besote y realmente te has lucido

Por cierto, un grupo de blogueras estamos intentando eliminar de nuestros blogs la palabrita de verificación, que ralentiza mucho el comentario y realmente ya no es necesaria para el asunto del spam. Te animas con esta iniciativa???

xaro ha dit...

No sabria amb quin de tots quedar-me!!!!! Sou totes unes cuineres fantàstiques!!

Ptnts

fresaypimienta ha dit...

madre mia que preciosidad de tarta!!!!!! me he enamorado a primera vista ;) un beso

Trini Altea ha dit...

Dios mio que rico!!!

Yo quiero, yo quiero, yo quiero

Victoria ha dit...

Dios Mio!!! Que Maravilla!!! Debe estar buenísimo, no sé si me atreveré a hacerlo, aunque me encantaria probarlo. Besos.

Anònim ha dit...

Como siempre tus aportaciones deliciosas......recuerda, para que existan alos de luz deben existir rincones sombreados...felicidades

honey82 ha dit...

Woooowww,favolosa è dire poco,complimenti!!!! ;-)
Bacioni***

Juan ha dit...

Probarlo debe ser una sensación inigualable. El corte ya dice lo esponjoso que está y la delicia que es.
Buen fin de semana
Saludos

Kako ha dit...

Es una torta que impresiona mucho cuando se corta.
Te ha quedado super linda.
Besos.

Mglòria ha dit...

Quina coincidència!!!
Acabo de publicar uns red velvet cupcakes!
El color d'aquest pastís ja es cridaner.. però la seva textura és algo que mai abans havia experimentat amb un pastís!
Fantàstica fotografia i proposta!
Gourmenderies

Bon Tiberi ha dit...

Com és possible que fins ara no hagi vist la teva entrada!!! Imperdonable!! Wooow,wooow,wooow, quina recepta!! Quin pastís més original i quines fotos! M'encanta, però això no és cap novetat tot el que fas és fantàstic! Una abraçada, Paula

Konfusión - Vanessa Bellido ha dit...

Por favor! impresionada ke me has dejao con este delicioso pastel, este lo tengo ke probar, vaya cositas más deliciosas ke haces!!!
...Perdona ke lleve tiempo sin comentar tus entradas pero es ke estoy de mudanza, así ke imagínate!...

Besossss

jordicine ha dit...

Kundera és un dels grans! I el pastís me'l menjaria ara mateix. Un petó.

Blo ha dit...

Yo habrìa jurado que te habìa dejado un comentario en esta entrada. Y es que el color de esta torta simplemente me tiene con los ojos como plato, me refiero a la glasa, que te ha quedado TAN bonita.

margot ha dit...

Ostras que maco!!!
Te ha quedado genial.
Besos

MªJose-Dit i Fet ha dit...

MI vida con un vegano:
Gràcies!!!

Neblosa:
Ya lo he corregido, se me olvido ponerlo en los ingredientes...gracias por decirmelo!!!

Pilar:
Tens raó,compartir la recepta ha estat el millor de tot, petonets

Ana:
Si, el color es muy atrayente, rojo y blanco queda muy vistoso, un besito

Foodtravelandwine:
Muchisimas gracias por tus palabras, un beso

CocinArte:
Hola amiga, yo tambien pienso lo que tu dices, parece mentira la misma camara y la misma tarta pero dos versiones diferentes porque tenemos dos estilos distintos :)) un besazo

Gemma:
Moltes mercis estimada, encara que amb l´Elvi al costat no és difícil fer bé les coses :) petonets

Yolanda:
Es que no es muy habitual un bizcocho rojo y si que queda original....lo del coco fue idea de Elvira, no sabia eso que me comentas...besitos!!

La Quinta de Luculus:
Vam riure tota la tarda mentre la preparavem...jajajaja que potser hi havia massa flors a casa teva? :P petonassosssss

Starbase:
Mira que no en tinc ni idea d´anglès jajaja...m´alegro que et cridi l´atenció :))

Ly:
Mil gracias guapa!! gracias a tu eleccion nos lo pasamos pipa, el pastel queda muy vistoso...un besazo

Mandarina:
Moltes mercis, un petonet

Jose Manuel:
La verdad es que no tiene ningun secreto, tan solo guardar un dia el bizcocho en la nevera para que no rompa al cortarlo...gracias!!!!

Tallerdesucre:
Suposo que el colorant en pols és més fort i el color queda més intens...mercis pel comentari!!!

M.E.E.G.:
El colorant líquid crec que no és tan potent, jo també soc així, fins que no em surt una cosa no paro :)) petonets

Maite (Mai):
Smuaksssss un brindis por la vida a palo seco, sin ensayo y sin borrador :D un besazo

Quo:
Si es que Elvira tiene unas ideas estupendas...a mi no se me hubiera ocurrido la verdad...aunque a mi tu cobertura me encanta...el queso se ve super cremoso!!! un besazo

Nee:
Jo també el tenia a pendents i no m´animava...mercis a la Ly que ens va posar mans a la feina...petonets

Paula:
Mil gracias!!!

Asun Serna:
Me alegro que te haya gustado, un besito

Mercè:
Si és que amb l´Elvira tot es fa fàcil!!! un petonàs estimada amiga

Tito:
Ya? que no se yo un red velvet babeado que tal quedaria jajajaja :D

Elvira:
Y tan aterciopeladas que quedamos...y el suelo...y la pica jajaja...has visto? yo tambien lo pense al ver tus fotos, que habiamos coincidido en la primera toma...si es que....y oye cuando quieras :D otro besazo para ti

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Ana:
M´ha agradat això de tenir l´estilisme!! idó vinga a animar-se que estic desitjant veure les teves fofos...petonets

Acabatdefer:
És cert, com el bescuit de te matcha que queda tan original a la vista com aquest...un petonet

Anna:
Muchas gracias guapa, me alegro que te guste, besitos

Amanda:
Buscare ese libro, me ha picado la curiosidad :) un besito

Ruben:
Gràciasssssssss!!!!

Pikerita:
Hola querida!!!! que yo no me voy a ningun sitio jajaja tu pasate cuando quieras que esta es tu casa :)) un besito

Isabel-Frabisa:
Muchas gracias...besitos

Carlos Dube:
A mi también me tentaba desde hacia tiempo, hay que ver estas listas de pendientes que no se terminan nunca eh? muchas gracias por tus palabras!!!

Visc a la Cuina:
Moltes mercis!!!

Paula:
Muchas gracias, y si, la verdad es que fue una pasada....un beso

Mayte:
La receta que preparamos sale clavada con estas cantidades...y un secreto: lo mejor es el relleno ;) besitos

Lolah:
Hola guapa, totalmente deacuerdo contigo...un besazo

Mercè:
Moltes mercis pel teu comentari...petonets

Begoña:
Gracias!!! besitos

Suny Senabre:
Es verdad el color es lo mas original...un beso

Comoju:
Pues venga manos a la obra :D un besito

Damilena:
Claro que si, espero que si te lanzas me digas si te ha gustado vale? besitos

YoSusan:
Es lo mejor de todo, pienso adaptarla para otras recetas porque está ummmm...un beso

Recetasdemama:
Gracias guapa, un beso

Gemma:
Moltes mercis, m´alegro que t´hagi agradat, petonets

Mima:
Holaaaa, moltes gràcies per dir-m´ho, un petó

Marymary:
Hola preciosa, la verdad es que la cobertura es deliciosisima....un besito

MªJose-Dit i Fet ha dit...

El dia mas dulce:
Siii he visto la coincidencia de reto!!!! esta bien esto de experimentar con recetas conjuntas verdad? gracias por pasarte y ya me diras que tal el libro :D un besazo

Espe:
Muchas gracias!! un beso

*Eva*:
Es que en pols jo crec que el colorant rendeix més...mercis estimada, un petonet

Núria:
Gràcies! m´alegro que t´hagi agradat, un petó

Erika:
Es verdad, nos lo pasamos bomba...jajaja siii el colorante es de lo mas, no veas como lo dejamos todo parecia que habiamos cometido un asesinato :))...y que mejor manera de aprender que sin borradores...un besito

Silvia:
Muchas gracias por tus palabras!! besitos

La Paxarina:
Pues entonces marchando una velvet sin coco!!! gracias y un besito

Manderley:
Espero que te guste, estaremos pendientes vale? un besito

Mai:
Holaaaaa, quina alegria saber que vos agraden els nostres reptes...un petonet ben fort

La cuina de l´Eri:
Moltíssimes gràcies per la visita...petonets

Mesilda:
Hola guapa, gracias por pasarte y decirmelo, un beso

Rosaleda (Maria Begoña):
Gracias!! el relleno es lo mejor de todo...un besito

Fargopatt:
Mil gracias por decirmelo, que guai...un besito

Monica:
Muchas gracias, me alegro que te haya gustado...besos

Francesc:
La Maragda és la canya jajaja he rigut moltíssim llegint la seva entrada....el millor del pastís és el farcit la veritat, el pa de pessic és bo però tan de colorant...

Pami-Unodedos:
Muchas gracias, estoy contenta que te haya gustado, un besito

Mese:
Bueno jajaja el sabor no es malo eh jajaja aunque la verdad es que yo prefiero otro tipo de tartas...un besazo guapa

Ingrid:
Mercis maca, un petonet

Maria Dolores:
Yo también hacia mucho que lo tenia en pendientes, lo bueno del blog es que te anima a preparar lo que llevas retrasado :)) un beso

Trotamundos:
Hola guapa!! la verdad es que si, que los colores son super atrayentes...gracias por la visita y un beso

Nélida:
Lo de llevar colorante tampoco es que me mate...el relleno es buenisimo (nos lo hubieramos zampado a cucharadas las dos jajaja) pero el bizcocho lo que tiene de espectacular es el color, hay otras recetas que personalmente encuentro mas buenas....un beso y gracias por la visita

Miquel:
Pues venga animate que es muy facil de preparar!!!

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Alicia:
Gracias!! un besito

Tita Cocina:
Ya me diras que te ha parecido si te animas vale? un beso

fe-i*ká:
Tienes razon, acertando o no pero viviendo a tope...un besito

Lazy Blog:
Para cuando preparo otra? :)) gracias!!!

La Ratita:

Gracias, un beso

Carol:
Me alegro que te guste, besitos

Francisco:
Holaaaa, pues venga con tu maña para las tartas para ti esta chupada!!!

Laube:
Hola guapa, gracias por pasarte y dejarme tu cariñoso comentario...lo de la iniciativa me parece muy interesante...un besito

Xaro:
Mercissss!!!! petons

Fresaypimienta:
Muchas gracias guapa, un besito

Trini Altea:
Animateeee si es muy facil hacerla!!!! un besito

Victoria:
Como que no? pero si no tiene complicacion y ademas el relleno esta riquisimo...un beso

Anonimo:
Guai que te guste...recordaré tus palabras...y gracias por felicitarme....

Honey82:
Gracias!!!

Juan:
Uf lo describes tan apetecible !!!! gracias

Kako:
Hola guapa, me alegro que te haya gustado, un besito

Mglòria:
Tens raó, el color característic d´aquest pastís és diferent a qualsevol altre...petonets

Bon Tiberi:
Estàs perdonada :D les teves carinyoses paraules no em deixen enfadar-me :)) un petonàs

Konfusión-Vanessa Bellido:
Muchas gracias por pasarte, y nada de disculpas porfi, con todos los blogs que hay es imposible dar abasto...un besito guapa

Jordicine:
Tot??? :D mercis per la visita!!!

Blo:
Es que la glasa es lo mejor de todo...un besito

Margot:
Mira que estàs guapa en aquesta foto!!! molts petonets i mercis