Menú

dijous, 18 d’abril de 2013

COOKING CHALLENGE 35 - MOJITO DE MADUIXES

“Deia que s´anomenava María, que m'estimava, i que mai, per res del món, deia la veritat tres vegades seguides” (Aquí jeuen dracs. Fernando León de Aranoa)


Sens dubte, aquest ha estat el repte amb més espurna de les Cookings Challenge, i és que per a aquest mes la nostra Ly ens va proposar preparar un cocktail. Jo no sóc molt amant de les begudes fortes, crec que mai m'he demanat cap combinat tipus rom amb coca-cola o un gin-tonic, així que la meva idea sobre cocktails és més aviat nul·la, però un mojito ben fet m'encanta. El que m'he arribat a riure prenent-ne algun en bona companyia!! Si la Montse, la Gemma o l´Anna em llegeixen donaran fe d'això (bé és millor que no la donin jajaja).

Agradant-me tant el sabor de la herbassana, de seguida vaig pensar que faria un mojito per al desafiament de les cookings i em vaig decidir a innovar una miqueta incorporant les maduixes, que són una de les meves fruites preferides (com podeu comprovar doncs la meva entrada anterior també va ser amb maduixes). 


Les quantitats de la recepta serveixen per fer quatre cocktails, però en les fotos tan sols en surten tres...val, ho reconec...el quart me´l vaig anar prenent mentre disposava el atrezzo per a la foto i disparava la càmera...m'ho sembla a mi o em va sortir lleugerament inclinada? :))

MOJITO DE MADUIXES

Ingredients:

-500 grams de maduixes

-100 grams de sucre
-1 llima sense pell ni llavors
-200 grams de rom
-1 llauna de Sprite o Seven up
-glaçons de gel
-fulles d´herbassana

Preparació:
Posar en el got de la thermomix les maduixes, el sucre i la llima. Triturar 30 seg/vel 10. Incorporar el rom i el Sprite i barrejar 15 seg/vel 3.
Trencar amb les mans les rametes d´herbassana i distribuir-les entre els gots. Picar el gel amb la thermomix, donant-li uns tocs de turbo. Afegir el gel als gots i repartir entre ells la barreja de maduixes. Servir en got baix amb una palleta.

I els cocktails de la resta de Cookings?
-Ly
-Lourdes
-Mercè
-Elvira
-Rosa 
-Maragda

24 comentaris:

  1. Ey, tu si que sabes.... un buen mojito de fresas molaaa.... a mi desde luego me ha encantado. ¿te vienes y preparamos una buena jarra? venga, que para eso hemos coincidido en la receta!!!!
    Un besote

    ResponElimina
  2. Que bó!! Mai l'he probat i ha de ser molt i molt bó.

    Petons
    Núria

    ResponElimina
  3. Éste sí... este seguro que lo pruebo que yo voy a hacer una selección porque veo imposible comprometerme a probarlos todos si quiero mantener algo de cordura.. jaja.
    Buenísima elección.
    Besotes.

    ResponElimina
  4. Realment deu ser boníssim,m'apunto la recepta, ara que és temps de maduixes s'ha de provar. Suposo, que amb alguna altra fruita també deu quedar bé, com ara amb les cireres!

    ResponElimina
  5. Uisssss lo que me apetece este mojito, este finde cae seguro.
    Un besito

    ResponElimina
  6. Ohhhhhhhhhhh com m´agrada!!!no puc dir-te res mes!!! Bonissim!!!Petonet

    ResponElimina
  7. Uhmm que bueno! éste se me quedó en el tintero :) y mira que fue uno de los primeros q me dije, que tenía que hacer.
    gracias!!

    ResponElimina
  8. Ohh això ha d'estar boníssim i te un color tan bonic, m'encanta!!!

    Petonets!!

    ResponElimina
  9. Refrescante y totalmente delicioso!

    Besos.

    ResponElimina
  10. ooiiixx ja ve l'epoca dels cocktails!! que bons! m'encanten! petons

    ResponElimina
  11. Delicioso!! A mí tampoco me gustan mucho las bebidas fuertes y este mojito con fresas además de tener un aspecto de lo más seductor, seguro que está riquísimo, enhorabuena.

    un besazo, guapa y feliz finde

    ResponElimina
  12. joooooooooooooooooo! que bo ha de ser M.José!!! no soc massa de licors però a aquest mojito m'hi apunto ja!
    Bon cap de setmana, bonica!

    ResponElimina
  13. Quina delícia de gotets!! últimament estàs que te sales amb les presentacions en got.

    ResponElimina
  14. Jo0o té una pinta barbara
    El mojito normal ja m'encanta i aquest amb maduixes m'ha trucat un munt, es veu molt bonic, a més segur està deliciós ... T'ho copio per les meves tardes de terraceo
    Petons nena

    ResponElimina
  15. Te una pinta molt bona, amb el que m'agraden les maduixes l'hauré de provar!
    Un abraçada

    ResponElimina
  16. No, Maria José, no. La foto no sale torcida, así que me temo que el ver las cosas de otra manera que no son se haya en otro lugar, je je je.

    Buena idea la de emplear fresas en lugar de lima paa este mojito. Marcando escuela. Ya verás ;)

    Besos.

    ResponElimina
  17. Jojojo, aquest cau aquest cap de setmana!! Gràcies per la recepta M. José :D

    ResponElimina
  18. Dono fe!!! 😋😋😋

    ResponElimina
  19. Maria Jose yo antes no era de cokteles pero ahora un gin tonic me sienta fenomenal tendre que probar este mojito con fresas estará riquísimo.
    Saludos

    ResponElimina
  20. Ara que comença a fer caloreta és ideaaaaal!!!
    Petunets
    Eva

    ResponElimina
  21. Aquesta me l'apunto!! Amb el que m'agraden els mojitos...
    Petons

    ResponElimina
  22. Ohhh, amb lo que m'agraden els "mojitos" (i el gin-tònic reconec que de tant en tant, amb una bona ginebra, també). Aquest mojito de maduixa es total i en prenc bona nota. I no pateixis que la foto ha soortit ben recta. :)
    Petons!

    ResponElimina

Gràcies per passar per la meva cuina i deixar-me un comentari.
Maria José

Gracias por pasar por mi cocina y dejarme un comentario.
Maria José