Menú

dimarts, 16 de juliol de 2013

SALSA QUETXUP CASOLANA

"Qui vol aprendre s'ha de prendre el seu temps per plantejar preguntes" (El crit de la terra. Sara Lark)


Fa unes setmanes, em van proposar provar la batedora Infiny Force de Moulinex, amb un accessori especial que permet fer salses en pocs segons. Com m'encanten els electrodomèstics de cuina no vaig poder resistir-me a tan temptadora oferta i fa pocs dies la vaig rebre a casa.

La meva anterior batedora, la qual porto usant des de fa més de dotze anys, és de la mateixa marca, però es nota a simple vista com ha quedat d´antiquada veient lo que ha canviat el disseny.
 

Amb la batedora, vaig rebre varis complements i un llibret de receptes de salses. Quan vaig veure la recepta del quetxup vaig saber immediatament amb quin anava a estrenar la meva batedora Infiny Force de Moulinex. Als meus fills els encanta barrejar aquesta salsa americana amb gairebé tot, bé per ser exacte hauria de dir que els encantaria, perquè jo sócantisalsescomercials” i procuro que només les mengin en ocasions especials. Així que tots contents, ells poden gaudir del quetxup i jo que no porta cap conservant ni ingredient perjudicial.


Estic encantada amb la meva nova batedora i no sé si aquesta em durarà tant com l'anterior, perquè li penso treure bon suc. Gràcies Moulinex!! :)


SALSA QUETXUP CASOLANA

Ingredients:
-200 grams de tomàquet pelat, trossejat i sense llavors
-1 cullerada sopera d'oli d'oliva verge extra
-1 / 2 ceba
-1 all
-1 culleradeta de mel
-1 cullerada sopera de vinagre balsàmic
-1 pessic de sal
-1 pessic de tota espècie
-1 pessic de pebre vermell picant

Preparació:

Picar finament la ceba i sofregeix-la durant cinc minuts en una paella sense que arribi a daurar-se. Afegir la resta dels ingredients, barrejar-los i cuinar-los a foc lent durant uns vint minuts. La barreja ha espessir.

Deixar que es refredi, col·locar en el recipient de l'accessori Mayonnaise Express i barrejar durant 20 segons utilitzant la funció de velocitat Turbo.

32 comentaris:

  1. Com m'agrada la salsa i la batedoraaa!!! Muaaa

    ResponElimina
  2. Mis chicos que son muy aficionados al ketchup la van a probar sí o sí

    ResponElimina
  3. Boníssim! el faré segur! les fotos molt boniques Maria José :D

    ResponElimina
  4. nada mejor que lo casero, y este ketchup es una pasada...me encantan las fotos! un beso

    ResponElimina
  5. Segur que la preparo. Jo també m'he canviat la batidora fa poc i també té aquest accessori.

    ResponElimina
  6. Uau, aquesta la provo! jo tampoc compro mai ketchup o sigui que em va de perles, perquè en guillem posaria salses a per tot arreu. Moltes gràcies!
    Per cert, el minipimer l'has de tornar??? i com ho has fet això? jo la veritat, no ho he acabat d'entendre, tothom rep producte a tastar a casa i jo mai, jeje. En algun lloc us apunteu no?
    petons, guapa!

    ResponElimina
  7. Ostres és genial poder tenir a casa quetxup fet per tu!
    A casa en consumim quan fem el divendres 'fast food', així que és la millor excusa per fer-ho!

    I si els de Moulinex volen que provi aquesta màquina, només m'ho han de dir, jajaja!!

    Petons!

    ResponElimina
  8. Nena! Quina gana de veure aquestes fotos! El ketchup cassolá es lo millor que hi ha!! T'ha quedat perfecte y les fotos encara mes!!
    Un petonás bonica!

    ResponElimina
  9. Que haríamos sin estos electrodomésticos?...me gustan todos y todos me los miro, luego pienso...pero si ya no me caben mas!!!...
    Hacer la salsa en casa mola un montón no?
    Me encanta la foto de la bolsa de patatas MMMMMMM.
    Millones de besos

    ResponElimina
  10. que bona!! i quina pintassa! aixo si que es un kétchup i no el que venen!! genial! petons

    ResponElimina
  11. Pronto empiezan los tomates su plena producción; me apunto la receta. Gracias por compartirla!

    ResponElimina
  12. t'ha quedat un quetxup per a xupar-se els dits! amb aquestes patatetes frites,mmm!! no hi ha qui es pugui resistir!! salutacions

    elrinconvegetarianodemarga.blogspot.com

    ResponElimina
  13. My family will be happily surprised at this dish!

    ResponElimina
  14. oooooooooooooooh que be , ja sabia que era relativamnet fácil .. ara amb la thermomiiiiiiiiiii x jejeje tambe en teng ganes de fer , el meu fil es una fan del katchup aquet .. l'hi encanta amb tot ..
    besades menorquines

    ResponElimina
  15. En casa solo salsa de tomate dulce casera, así que pienso probar tu versión que se ve deliciosa!!!

    Besos muchos.

    ResponElimina
  16. Una recepta molt acertada, Mª Jose. On vas a parar, segur que el quetxup comercial no li arriba ni a la sola de la sabata. Fins i tot a mi que no hi soc aficionada, m'ha fet venir salivera, amb aquelles patates... i unes fotos precioses. Petons.

    ResponElimina
  17. Qué salsa más rica, me la apunto María José, yo tengo la Activ Flow de Moulinex también y estoy muy contenta, es marca de confianza...besitos guapa

    ResponElimina
  18. Me ha encantado, ya lo sabes. Ese ketchup, dice moja una patata ya. Cesos

    ResponElimina
  19. Quina bona pinta! A més sóc super fan de tot el que es pugui fer a casa de manera natural, amb l'afegit que saps què porta.

    ResponElimina
  20. Hola MJ,

    Casualmente hace unos días leía sobre la nueva Moulinex y muy buenas críticas. La receta q nos muestras es fácil, rápida y sana. Es q no hay excusa para no probarla. A más a más como soy patatófila, el ketchup siempre le va bien a les frites *-*

    Petons.

    ResponElimina
  21. El tapete amb la punta de ganxet, la paparina de patates i un ketchup natural.... Em roben el cor!

    ResponElimina
  22. En casa devoran esta salsa así que casera mejor aún.
    Besazos.

    ResponElimina
  23. Mira que le tengo ganas a la salsa ketchup desde hace tiempo, pero no veo el día de ponerme con ello. Ya sabes cómo somos: que nos apuntamos todas y a hacer todas las recetas y no dar abasto hace que al final haya que sacrificar alguna ...

    Un beso!

    ResponElimina
  24. Yo nunca he hecho la salsa ketchup. Me llevo tu receta y la prepararé con la THX ya que no tengo espacio para un cacharrito extra!!!!
    Gracies!!!
    Petons!!!
    IDania

    ResponElimina
  25. Maria José con recetas asi a los niños los tienes contentos y que mejor que sepas lo que comen una salsa natural.
    Besos

    ResponElimina
  26. Maria José,
    Acabo de rebre en el meu bloc el següent comentari. Penso que et pot interessar:
    ""De la mateixa manera que per l'onze de setembre esta previst fer una cadena humana, els blogs també ens estem preparant per enllaçar-nos

    ara a mes fem una exposició de fotografies i dibuixos nacionalistes

    ens agradaria que us afegíssiu al projecte

    animeu-vos !!

    http://cadenablogs-11setembre2013.blogspot.com/
    ""

    ResponElimina

Gràcies per passar per la meva cuina i deixar-me un comentari.
Maria José

Gracias por pasar por mi cocina y dejarme un comentario.
Maria José