Menú

dimarts, 19 de novembre de 2013

DIT I FET REGALA COOKEO, EL NOU ROBOT DE CUINA MOLINEX!!

Fa una setmana us explicava la meravellosa experiència que vaig viure a Barcelona de la mà de Moulinex, que va reunir a deu blogs nacionals per presentar-nos en primícia el nou robot de la marca: Cookeo.

Aquests últims dies he tingut l'oportunitat de provar repetides vegades el funcionament d'aquest electrodomèstic i haig de concloure que és molt útil a la cuina, sobre tot per a gent amb poc temps per a cuinar. Els meus fills estan encantats amb ell, de manera que cada dia fullegen el libret amb 50 receptes que ve amb el robot per triar quina recepta farem per sopar, i dic "farem" perquè com el seu maneig és tán fàcil (només cal seguir les indicacions que apareixen en la pantalla) són ells els que pràcticament preparen el sopar, sota la meva supervisió. De totes les receptes que hem fet fins ara, la seva preferida és el rissoto de bolets, encara que jo dubto més la veritat, el lluç al cava també em va agradar molt... i encara no les hem tastat totes!

Espero que coincidiu amb mi en què les alegries compartides són les millors, així que Moulinex em brinda l'oportunitat de sortejar entre els meus lectors una Cookeo! No us sembla una notícia fantàstica? Per participar només heu de complir amb dos senzills requisits: deixar un comentari en aquesta entrada amb el vostre nom i correu electrònic i compartir aquesta entrada a les vostres xarxes socials (facebook i twitter), perquè arribi al màxim possible de persones. Teniu una setmana per participar, fins al dia 26 a les 0:00h. El nom del guanyador/a el publicaré en aquesta mateixa entrada. El sorteig està limitat a la península i a les illes, si viviu fora hauríeu de donar-me una adreça d´aquí per a l'enviament.

Pels que us vau perdre aquest esdeveniment tan especial, vos podeu posar al dia en la website Moulinex Bloggers Day que Moulinex va preparar per a tal ocasió, on trobareu el vídeo-resum i les fotos que demostren el dia tan bo que varem passar, així com totes les explicacions necessàries sobre aquest nou robot de cuina.

A més, no sóc l'única blogger que sorteja un Cookeo, els meus restants nou companys també realitzen un sorteig en el seu blog, així que, en realitat, teniu deu oportunitats per a guanyar. Què esteu esperant? Us deixo la llista de companys perquè pugueu participar en tots els sortejos, llegiu-vos bé les instruccions perquè cadascun ha posat unes condicions diferents. Sort a tots!!


- Atrapada en mi cocina 
- Blog de cuina de la Dolorss 
- Cocinando con ManuCatman 
- El arte del buen anfitrión 
- La cocina de aficionado 
- Las recetas de mamá 
- Las recetas de MJ 
- Lazy Blog 
- Whole Kitchen 

EDICIÓ: JA TENIM GUANYADORA DEL ROBOT MOULINEX COOKEO!!!... TERESA SOLER FELICITATS I ENHORABONA! 
LA LLISTA DE INSCRITS EL TROBAREU A CONTINUACIÓ.
GRÀCIES A TOTS PER PARTICIPAR.



1 maraengredos@
2 guimarant@
3 inmacs74@
4 nuriabakerst@
5 s.serraferrer@
6 marismita@
7 charocarre@
8 aloma.casol@
9 criblalu76@
10 evy300782@
11 standby90@
12 contacto@
13 maria.benito@
14 castillo.victor@
15 omarti@
16 Gemma Biosca
17 contrerascasares@
18 pepona1967@
19 nuriandujar@
20 paulaplanellsr@
21 jmriveraaguilar@
22 rsurroz315@
23 pikerita@
24 lychocolate@
25 mollofersada@
26 mail.joaquinaanna@
27 Quo
28 telba1@
29 albasalgadolopez@
30 Sevigres@
31 endora8@
32 chefa.neo@
33 alsofa4@
34 rayver@
35 icartsilvia.66@
36 martybz76@
37 Lou
38 Lolaenlacocina@
39 6meggan@
40 mapaleig@
41 susisoria99@
42 cairamasor13@
43 elinderivas@
44 besaap2@
45 kookingpi@
46 bmaria27@
47 lidia.casademont@
48 anaenlacocina@
49 ilolcf@
50 olgasurrell@
51 lidia368@
52 ramon.costa@
53 lutherv_l@
54 Teresasm_3@
55 mariaaspron@
56 cuinaperllaminers@
57 kelika.71@
58 mai.mart@
59 mepetiterose@
60 anyol9@
61 bocadosdecielo@
62 mgarlutti@
63 espejitosonia@
64 entrandoenlacocinaconclaire@
65 tecarlab@
66 lluisarc@
67 hernandezlamas@
68 mercedes.thermomix@
69 Abril
70 chibibeyka@
71 ainoacg2@
72 josesans@
73 ncampsclaramunt@
74 imdr@
75 berza2001@
76 jcaafe@
77 dvdacd@
78 Beltur2@l
79 ppayrulet@
80 Silvipriet@
81 titatur71@
82 bixo_mrs@
83 beamarijuan@
84 jujupa27@
85 solo.soy.cris@
86 gemmserrano@
87 hashira_qk@
88 elfral13@
89 mariajosehergo@
90 comerdetodo@
91 donibaneko@
92 dora_gracia@
93 tere.pereira.1970@
94 laucca3@
95 mjml0603@
96 antospes@
97 raquelcarmona@
98 yolandamur73@
99 belen.bst@
100 natalrub@
101 cuinant@
102 Iduran@
103 africa8591@
104 louduba@
105 acab50@
106 carmeta.rusquilleta@
107 mar_fucsia@
108 kristicr@
108 mer_romano@
110 mangelsmb@
111 ana1889bcn@
112 sandaluz@
113 mdtosas@
114 ribastm@
115 uxiadizdeb@
116 juliacm@
117 ifurundarena@
118 m.jubert@
119 sublimadocorrosivo@
120 fontanedabad@
121 esp2230@
122 forcenpatricia@
123 mmoheda2@
124 elvira.navas@
125 txuslaguay@
126 julio.esteban@
127 milipicu@
128 carparoc@
129 mari.conte@
130 enolbeg@
131 marionagascon@
132 maguilarsau@
133 montsellavall@
134 hidalgoezenarro@
135 guiro80@
136 www.tererecetario@
137 mari.gonzalezarnau@
138 marviba22@
139 yococinocontigo@
140 mussolagrau@
141 amblesmansalamassa@
142 natmartinezmontuj@
143 xielamar@
144 pandoalx@
145 detodounpocona@
146 gosende2006@
147 rafalibeo@
148 mariandiazamat@
149 raquelkitchen
150 vinoymiel@
151 rlopezmiragaya89@
152 stela3estrellas@
153 cocinaconangie@
154 elimartin1980@
155 solpiemaro@
156 lumagua64@
157 mjcoriablog@
158 canelabrillante@
159 pao_85@
160 marta.galeteria@
161 sserranoal@
162 patgt2000@
163 elbarroji4@
164 pradas.marga@
165 picaronablog@
166 Montse.pie@
167 shelene33@
168 Patumaires@
169 bso74@
170 brecol21@
171 lidia.banyoles@
172 fernandezdiazdediego@
173 joan_masgoret@
174 vero_martiez2@
175 mireiacors@
176 Maitauson@
177 natitalvarez@
178 alocasia28@
179 nsoledia@
180 lilianaalvarez36@
181 rbkdtorres@
182 lousanval@
183 fanyg88@
184 harogpaqui@
185 abdalon@
186 saradulce91@
187 abrahamllaurado@
188 magdaaltisent@
189 Mireia7297@
190 Sofía.mari@
191 yaron03@
192 ananda7310@
193 mariacocinillas@
194 mesquerda@
195 ignacio_cuick@
196 gpujols@
197 anavelanes@
198 javi_parra_28@
199 maconsa56@
200 cristina.cosa@
201 Isabelgalancabanas@
202 atorresboned@
203 mdominguez2606@
204 albertdomingo37@
205 patricia.arguero@
206 elerele@
207 tetesalvi@
208 mariannacanoves@
209 albert.mas.85@
210 aixadalias@

261 comentaris:

  1. Pues yo me apunto !!!
    MaraEnGredos
    maraengredos@gmail
    Lo comparto en facebook

    ResponElimina
  2. Me parece un robot útil y práctico, una gran ayuda para el dia a dia en la cocina.
    guimarant@hotmail.com

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies pel sorteig!!
    Aquest robot té molt bona pinta, pareix fàcil d'utilitzar.
    inmacs74(at)gmail.com

    ResponElimina
  4. Jo m'hi apunto!
    nuriabakerst@gmail.com
    Ho comparteixo a Facebook!
    Mua

    ResponElimina
  5. Me encantaría tener uno!!
    Comparto en Facebook

    s.serraferrer@gmail.com

    Sofía

    ResponElimina
  6. Hola guapísima, como me gustaría que me tocara este fantástico aparatito oye, me apunto ahora mismo.
    Mi correo:marismita@gmail.com
    Marisa.
    Un besooo

    ResponElimina
  7. Jo m'apunto també! charocarre@gmail.com

    ResponElimina
  8. M'apunto siiii! Diria que es la unic maquin que em falta!!
    Comparteixo a facebook.i twitter

    Aloma casol sanmarti
    aloma.casol@gmail.com

    ResponElimina
  9. M'apunto siiii! Diria que es la unic maquin que em falta!!
    Comparteixo a facebook.i twitter

    Aloma casol sanmarti
    aloma.casol@gmail.com

    ResponElimina
  10. Mª José, que gran oportunidad nos brindas !!!

    No hago más que pensar en que sitio de mi cocina la colocaré, jejeje.

    Es que además de ser tan práctica como nos cuentas es tan bonita !!!

    Bueno a lo que voy, jejeje, que te he compartido por face y twitter, y que cruzo los dedos para ver si tengo suerte.

    Besotes

    criblalu76@yahoo.es

    ResponElimina
  11. Me sería muy difícil encontrarle sitio, pero primero tiene que tocar, así que me apunto. Mi correo es evy300782@hotmail.com. Un besiño.

    ResponElimina
  12. Me apunto
    nombre: Nerea González
    email: standby90@hotmail.com
    comparto en twitter: https://twitter.com/NereaGonzC/status/402774306603540480

    gracias ^^

    ResponElimina
  13. Carolina
    contacto@paulinacocina.net
    2 palabras: la quiero.

    ResponElimina
  14. Jo també m'apunto.
    Comparteixo al facebook
    El meu mail: maria.benito@movistar.es

    ResponElimina
  15. Jo la vull Mª José, i qui no?

    Víctor Castillo
    castillo.victor@gmail.com

    Petons!

    ResponElimina
  16. Se'ns gira feina :) gràcies!
    omarti@gmail.com

    ResponElimina
  17. Se'ns gira feina :) gràcies!
    omarti@gmail.com

    ResponElimina
  18. Hola guapa!!
    A veure si tenim sort amb la mà de Cookeos que es sortegen oi?
    Petons i gràcies!
    Gemma de Food&Cakes by GB

    ResponElimina
  19. Me gusta mucho este robot,lo quierooo jaja
    veronica contreras rubio
    contrerascasares@hotmail.com

    ResponElimina
  20. Moltes gràcies pel sorteig!!
    Aquest robot té molt bona pinta, pareix fàcil d'utilitzar.
    Petons!

    pepona1967@gmail.com

    ResponElimina
  21. M'hi apunto!!
    nuriandujar@gmail.com

    ResponElimina
  22. Me encantan estos sorteos ^^
    paulaplanellsr@gmail.com

    ResponElimina
  23. Os estuve siguiendo por Fb a muchos de vosotros....a ver si me informo en ECI por si merece la pena, que veo que si...aunque lo mismo tengo suerte...que no creo...!!!
    jmriveraaguilar@gmail.com

    Un beso

    ResponElimina
  24. Un Cookeo necesito en mi cocina, me apunto al sorteo y lo comparto en Facebook.
    Rosa Urroz.
    rsurroz315@gmail.com

    ResponElimina
  25. ¡¡Cómo me gusta la maquinita!!.. Creo que podría concinar con ella el maromito y yo, por fín, dedicarme a ver la novela!!!!.. Jajaja.. que mala soy.
    A ver.. me llamo Lourdes y mi mail es pikerita@gmail.com... Ahora voy a las redes... De paso también difundo en el google+.. ¡¡para que no te quejes!!

    ResponElimina
  26. Vaale!!! pues aquí va el mío a ver si tengo suerte!!
    lydia Marrero lychocolate@gmail.com

    ResponElimina
  27. Me apunto!!
    nick: mollofersada
    email: mollofersada@hotmail.com
    comparto en twitter: https://twitter.com/MonicaLlorenteF/status/402804893863256064
    comparto en facebook: https://www.facebook.com/monica.llorentefernandez/posts/10201847915113578
    gracias

    ResponElimina
  28. Aquesta nova "maquineta" es una xulada, amb un diseny molt original. Li començo a fer lloc a la cuina!!! M´apunto al sorteig!!! i comparteixo al Facebook. Petons,
    mail. joaquinaanna@hotmail.com

    ResponElimina
  29. Jaja... claro que me apunto... es más he compartido tu entrada en facebook antes de ver las condiciones!!!!!!! a ver si hay suerte.
    Muakssss

    ResponElimina
  30. Yo también me apunto!!!!! me ha encantado la maquinita, es preciosa y muy práctica :)
    Te dejo mis datos:
    Soy Laura y mi correo telba1@msn.com
    Besinos y gracias!!!!!

    ResponElimina
  31. Estoy leyendo hoy todas vuestras crónicas y se nota que pasasteis un día muy especial! Qué suerte! A ver si hay suerte y puede probar una de estas fantásticas maquinitas ;) Un beso.
    albasalgadolopez@gmail.com

    ResponElimina
  32. Tiene una pinta fenomenal. Me gusta
    Manuel palomo. Sevigres@gmail.com

    ResponElimina
  33. m'encanta!!!!!!! ja la vaig veure al blog l'altre dia i em sembla fantàstica
    Susana Rodrigo
    endora8@msn.com

    ResponElimina
  34. Compartido en facebook y en twitter :)
    chefa.neo@gmail.com

    ResponElimina
  35. Ja tinc el seu lloc reservat
    Jo m'hi apunto
    alsofa4@hotmail.com

    ResponElimina
  36. Pel que dieu tots pràctica i funcional
    Gemma
    rayver@hotmail.es
    Muas

    ResponElimina
  37. Vaaaa que jo ja no et porto la teva...però vinc jo a la illa i tu em dones la meva ;)
    icartsilvia.66@gmail.com

    ResponElimina
  38. Bueno bueno super sorteo..me apunto por supuesto.. porque me encanta esta maquinita jeje..
    martybz76@gmail.com
    www.sweetharmonie.com

    Lo comparto también en mis redes..
    Un petonet!!!!

    ResponElimina
  39. Madre miaaaa, es lo más. Más que darte una mano acabas haciendo de pinche jejeje.

    ResponElimina
  40. Qué bonita es, yo la quierooo!
    Lolaenlacocina@gmail.com
    Un besico.

    ResponElimina
  41. la quierooooooooo nena vaya que si amb les 10 no en toca una la tindrem jajajaja ok m'hi apunto .tambe a la teva ale
    marga
    6meggan@gmail.com
    si en toquen dues que feim ? ah val ya se que faria pel reis a la meva filla una per ella jijiji
    besades

    ResponElimina
  42. Como regalo de boda para mi prima decidimos comprarle el robot Cookeo de Moulinex y ha sido un acierto. Está encantada con ella y ahora me pone los dientes largos con las cosas que hace con ella.
    Mª Paz Leo
    mapaleig@yahoo.es

    ResponElimina
  43. me encanta este aparatito, ya que todo lo que facilite la vida, bienvenido sea!!!!
    susisoria77@gmail.com

    ResponElimina
  44. Me encanta la Moulinex cookeo, yo quiero una!!!!, soy Rosa Mª Carretero, mi e-mail: cairamasor13@gmail.com.

    Comparto en facebook, soy Rosi Ca.

    ResponElimina
  45. Me encantaria tener este pucherito mágico.
    Encarni Linde
    elinderivas@gmail.com

    ResponElimina
  46. Me encantaria tener este pucherito mágico.
    Encarni Linde
    elinderivas@gmail.com

    ResponElimina
  47. La quierooooo, me encantaaaa!!!
    Belén Sánchez Aparicio
    besaap2@gmail.com

    ResponElimina
  48. Doncs una altra que s'apunta!! He compartit el sorteig a Facebook a la meva pagina Kooking.
    Pili Sebastian (Kooking)
    kookingpi@gmail.com

    Petons!!!

    ResponElimina
  49. Como no la voy a querer??????
    Claro.
    bmaria27@gmail.com

    ResponElimina
  50. M'apunto al sorteig, m'encanta!
    lidia.casademont@gmail.com
    http://vadeteca.blogspot.com
    Gràcies!

    ResponElimina
  51. Yo tambien me apunto!!!!!
    Pero solo por tener una amiga en la cocina igual que tu, jajajajaja
    Un beso grande
    anaenlacocina@gmail.com

    ResponElimina
  52. !!!Me apunto también al sorteo¡¡¡
    voy haciendo sitio en mi cocina, tengo muchas manos que me pueden ayudar si el manejo es tan fácil. ;-)
    ilolcf@orange.es
    Gracias

    ResponElimina
  53. M'agrada molt,paticipo!
    olgasurrell@gmail.com

    ResponElimina
  54. Me apunto als orteo, maginfico premio!
    lidia368@hotmail.com
    Gracias!

    ResponElimina
  55. M'apunto al fabulós premi, a veure si m'ajuda a la cuina :)
    ramon.costa@gmail.com
    Gràcies!

    ResponElimina
  56. Participo, fantastico el robot!
    lutherv_l@hotmail.com

    ResponElimina
  57. M'apunto a veure si tinc sort.
    Teresa soler mañe.
    Teresasm_3@msn.com.
    Gracies

    ResponElimina
  58. Me apunto y comparto, gracias por el sorteo.
    correo.e: mariaspron@yahoo.es
    facebook: https://www.facebook.com/mari.asprongutierrez

    ResponElimina
  59. Jo també m'apunto!! A veure si hi ha sort. :)
    Petons guapa!
    cuinaperllaminers@gmail.com

    ResponElimina
  60. participo y comparto
    email:kelika.71@hotmail.com
    gracias.

    ResponElimina
  61. Doncs jo també m'apunto que estic segura m'aniria be i li treuria partit,pero amb.la sort que tinc....
    besets!!!
    mai.mart@hotmail.com

    ResponElimina
  62. Yo quiero, es más diría que necesito una Cookeo de Moulinex.

    mepetiterose@gmail.com

    COCINANDO CON LULITA

    ResponElimina
  63. Hola, me apunto.
    Maria Lopez Maxia
    email anyol9@yahoo.com
    He compartido en facebook y twitter.
    Me parece algo buenisimo el Cookeo.

    ResponElimina
  64. MariaJosé: creo que es la maquinita que me hace falta, así que claro que quiero participar en el sorteo.
    bocadosdecielo@yahoo.es
    Un besito

    ResponElimina
  65. Que estupendo regalo para tu sorteo ...me apunto mgarlutti@gmail.com,besos

    ResponElimina
  66. Que súper robot! Me encantaría probarlo. Se ve que lo pasasteis de maravilla. Me apunto al sorteo
    Sonia Herrero
    espejotosonia@yahoo.es
    Lo he compartido en mi Facebook Chúpatelosdedos ConSonia
    Un beso!

    ResponElimina
  67. Gracias por este maravillosos sorteo, no sabes cuanta falta me haría de ahora en adelante una Cookeo, así que voy a cruzar los dedos a ver si me toca porque en casa la vamos a necesitar y muuuucho.
    entrandoenlacocina@gmail.com

    ResponElimina
  68. sin escusa, con este robotito, nos ganamos un besito

    ResponElimina
  69. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  70. Tant de bo tingui sort! Gràcies!
    tecarlab@gmail.com

    ResponElimina
  71. Mi email es espejitosonia@yahoo.es perdón que lo puse mal

    ResponElimina
  72. I fa tambè pa? Vinga que quan la tingui entre les meves mans (je, je que mes voldria jo!) serà el primer que faci.
    Moltes gracies.
    lluisarcl@gmail.com

    ResponElimina
  73. Me apunto.
    Muchas gracias.Suerte a todos
    hernandezlamas@gmail.com

    ResponElimina
  74. Me apunto ¡¡¡¡

    mercedes.thermomix@gmail.com

    ResponElimina
  75. Segur que ha de anar molt be. M´agradaría tenirne un

    ResponElimina
  76. Hola reina,
    Jo, per suposat, m'apunto. El meu nom és Bea i el mail chibibeyka (a) hotmail (punto) com . Tandebó em toquiii!!!

    ResponElimina
  77. Te que ser molt practic a la cuina. ¡Tindre que demanar-lis als Reis Mags.

    ResponElimina
  78. Yo me apunto lo quiero porque me ha encantadooo y es super útil! :)

    Ainoa C.González
    ainoacg2@yahoo.es

    ResponElimina
  79. Molt bona idea la del sorteig, m'apunto de seguida.
    Josep Sans Cuenca
    josesans@gmail.com
    Records
    Josep

    ResponElimina
  80. Val la pena
    Nuria Camps
    ncampsclaramunt@gmail.com
    Ho comparteixo muaks

    ResponElimina
  81. Hola, me apunto!!
    Isamar
    Mi correo: imdr@hotmail.com
    Comparto en face: https://www.facebook.com/dovi.redo/posts/1418854805013626
    Un saludo y gracias!!

    ResponElimina
  82. Maria
    Berza2001@yahoo.es
    !una cucada!

    ResponElimina
  83. Antonia
    jcaafe@gmail.com
    Muy practico y eficiente

    ResponElimina
  84. M. José. Con una oferta así quien se resiste? La lista va a ser monumental........
    Ala, ya tienes otra mas....
    dvdacd@gmail.com
    Besos

    ResponElimina
  85. M'Apunto!! I ja he trobat el lloc perfecte a la cuinar per a ella!!! Jajajaja
    Em dic patricia payrulet
    Mail: ppayrulet@gmail.com
    Et comparteixo al facebook!!!

    ResponElimina
  86. Me apunto, m gustaría tener una. Silvipriet@gmail.com

    ResponElimina
  87. No podía faltar a aquesta cita! Estic segura que a ses nenes Li encantaría cuidar amb el robot!

    titatur71@hotmail.com

    ResponElimina
  88. M'apunto. Es una maravella!!!!!

    Mari Robles
    bixo_mrs@yahoo.es

    ResponElimina
  89. ¡Qué maravilla de robot! Sería feliz como una perdiz si me tocara...
    beamarijuan@hotmail.com
    Besitos.

    ResponElimina
  90. a veure si tenim sort!!!! :) Judith

    jujupa27@hotmail.com

    ResponElimina
  91. Me apunto!! solo.soy.cris@gmail.com
    Comparto en twitter

    ResponElimina
  92. I tant que m'agradaria aquest robot!!!
    gemmserrano@hotmail.com
    Petonets.

    ResponElimina
  93. Per fi algú que em faci el dinar!!!!!! A veure si em toca, sort!!!!
    Pili Laposa Vay
    hashira_qk@hotmail.com

    ResponElimina
  94. Me encanta, es precioso!! mi nombre es María José y mi correo mariajosehergo@hotmail.com

    ResponElimina
  95. Me encantaría participar, porque desde que vi el robot me pareció fantástico.
    Mi correo es comerdetodo@hotmail.com, y ahora mismo me voy a compartir el sorteo! :)
    Un saludo.

    ResponElimina
  96. Jo també el vull!.M'hi apunto!

    donibaneko0@gmail.com

    ResponElimina
  97. Quiero participar en el sorteo, a ver si hay suertecilla y puedo tener uno en mi cocina.
    Gracias por el sorteo.
    Dora

    ResponElimina
  98. Me parece un robot sensacional, quisiera participar en el sorteo. Soy Tere Pereira Lorenzo y mi correo es tere.pereira.1970@hotmail.com
    Gracias y un saludo

    ResponElimina
  99. En el comentario anterior he olvidado poner mi e-mail.
    dora_gracia@hotmail.com
    Dora

    ResponElimina
  100. Me encantaría tener uno . Vamos a ver sí.tenemos suerte .
    laucca3@gmail.com
    Chao. Laura

    ResponElimina
  101. Maria jose martin ligero mjml0603@hotmail.com me en anta la maquina me parece q se le puede sacar mu ho partido

    ResponElimina
  102. Ayyy que buena oportunidad, para hacer una carne espaciada en la maravillosa Cookeo!!! Y así poder agasajar a mi familia! Desde ya me apunto encantada al sorteo. Un beso. Me encanta el blog!

    ResponElimina
  103. Ayyy que buena oportunidad, para hacer una carne espaciada en la maravillosa Cookeo!!! Y así poder agasajar a mi familia! Desde ya me apunto encantada al sorteo. Un beso. Me encanta el blog!

    ResponElimina
  104. Apuntada estic. antospes@gmail.com
    Ciao!

    ResponElimina
  105. Me apunto!!!Estais llenando las redes de Cokeeo así que alguna me podrá tocar jijiji que maravilla. Besos cielo raquelcarmona@movistar.es

    ResponElimina

  106. M'apunto, penso que m'anirà molt bé per a fer plats que a vegades no els fas per manca de temps.

    yolandamur73@gmail.com

    ResponElimina
  107. M'apunto!

    Muchas gracias por este estupendo sorteo!

    natalrub@yahoo.es

    ResponElimina
  108. Maria jose yo tambien quiero participar todo lo que son novedades en la cocina me gustan y esta olla tiene un diseño muy moderno y me será muy util.
    cuinant@hotmail.com

    ResponElimina
  109. M'apunt! També m'aniria molt bé una "ajuda" a la cuina. Gracies!

    ResponElimina
  110. Visca Moulinex! I gràcies a tu també per donar-nos aquesta possibilitat de guanyar aquest meravellós robot!
    Lourdes (lduran@gencat.cat)

    ResponElimina
  111. Quina idea més gènial. Gràcies per compartir-la. A més sóc una enamorada de les eines per la cuina.
    Ho comparteixo a Facebook!!!
    africa8591@gmail.com

    ResponElimina
  112. Quina iniciativa més meravellosa! Tant de bo tingui sort. Vaig llegir el post de la trobada i em vau donar enveja sana pel fet de poder "jugar" amb l'aparell.
    Em sap greu, però no tinc facebook, així que no ho puc compartir!
    LU (louduba@gmail.com)

    ResponElimina
  113. M’apunto a veure si tinc sort !!
    acab50@hotmail.com

    ResponElimina
  114. Jo també m'apunto!! Sempre he volgut tenir un robot de cuina i comprovar la seva màgia!! :)

    carmeta.rusquilleta@gmail.com

    Comparteixo a Twitter i a Facebook amb Carme Riera.

    Petonets!!

    ResponElimina
  115. M'apunto, sé d'algú que li agradaria

    ResponElimina
  116. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  117. Participo.Me encantaria q me tocasee!! lo quierooo!! :)
    Maria Casas Trabazos
    mar_fucsia@hotmail.com

    ResponElimina
  118. Me encantaría tenerlo. Me parece un aparato super práctico.
    kristicr@hotmail.com

    ResponElimina
  119. Te molt bona pinta aquest robot, m'hi apunto al sorteig
    M. Àngels
    mangelsmb@gmail.com

    ResponElimina
  120. Me parece un robot perfecto. Besos y suerte!

    Ana (ana1889bcn@hotmail.com)

    ResponElimina
  121. El necessito!!!
    silvia
    sandaluz@gmail.com

    ResponElimina
  122. Dolors Tosas
    mdtosas@gmail.com
    Es ideal para cocinar!

    ResponElimina
  123. Hola!
    Crec que aquest robot de cuina és ideal per allargar l'autonomia a la cuina de la gent gran.
    I jo... Ja sóc gran!
    ; )

    ResponElimina
  124. Oh! Un robot de cuina. M'encanta i m'apunto!

    ResponElimina
  125. Venga, que si em toca a mi et convido a dinar a casa... Haha!
    ribastm@gmail.com
    Comparteixo everywhere perquè tothom vegi aquest peasso concurs.

    Un besito guapa!

    ResponElimina
  126. Pues a ver si hay suerte.
    Eugenia Diz
    uxiadizdeb@hotmail.com
    Bicos

    ResponElimina
  127. Me encantaría tenerlo en mi cocina
    un saludo
    juliacm63@hotmail.com

    ResponElimina
  128. Sería un estupendo regalo de cara a las Navidades, con el poco tiempo que tenemos ahora para cocinar, nos haría la vida un poquito más fácil.
    ifurundarena@yahoo.es

    ResponElimina
  129. Jo la vull, encara estic a temps???
    m.jubert@hotmail.com
    ;)

    ResponElimina
  130. Jo la vull, encara estic a temps???
    m.jubert@hotmail.com
    ;)

    ResponElimina
  131. Jo la vull, encara estic a temps???
    m.jubert@hotmail.com
    ;)

    ResponElimina
  132. Jo la vull, encara estic a temps???
    m.jubert@hotmail.com
    ;)

    ResponElimina
  133. Gracias por el sorteo!!! A por él, que me parece el robot más interesante que he conocido desde Nonó, el de Ulises 31

    Iñaki
    sublimadokorrosivo@gmail.com

    ResponElimina
  134. Què pràctic! I a més és moníssim! :D
    Laia Fontanet
    fontanetabad@gmail.com

    ResponElimina
  135. Qué pasada. Tiene buenísima pinta. Yo también quiero una Cookeo :)
    esp2230@hotmail.com

    ResponElimina
  136. Patri 4zen
    forcenpatricia@gmail.com
    Jo m'hi apunto!!

    ResponElimina
  137. M'apunto... i comparteixo a face ;-)
    mmoheda2@gmail.com

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  138. Tengo dirección en la península!!! Yuhuuuu ...aunque no se para que me alegro tanto porque nunca gano nada jajajaja pero la ilusión y la esperanza es lo último que se pierde!!
    elvira.navas@hispeed.ch

    ResponElimina
  139. necesito una mano para cocinar
    txuslaguay@gmail.com

    ResponElimina
  140. Sembla una joguina interessant!
    Soc Julio Esteban Moreno
    julio.esteban@uv.es
    salutacions a tothom i molta sort!

    ResponElimina
  141. Els Reis arribarien abans! I tant que m'hi apunto!

    milipicu@gmail.com

    Gràcies!

    ResponElimina
  142. Els Reis arribarien abans! I tant que m'hi apunto!

    milipicu@gmail.com

    Gràcies!

    ResponElimina
  143. Em sembla un robot fàcil de fer servir i he vist unes receptes boníssimes per a fer-hi. en vull un!.

    ResponElimina
  144. Es una monada de robot, que me encantaría tener y probar cuanto antes, ya le estoy buscando sitio en la encimera, así que espero tener suerte, ojalá me tocara.
    Mi mail es carparoc@gmail.com
    Ahora mismo comparto. Besos!

    ResponElimina
  145. Hola María José cuenta conmigo para el sorteo, esta maquinita me ha encantado desde que la he visto...así que me apunto: MARÍA JESÚS, mari.conte@hotmail.com

    gracias y suerte a todos...ahora mismo la comparto por las redes...besitos

    ResponElimina
  146. Ohhhh lo bien que mevendría para regalárselo a mi hijo que recién se acaba de independizar . Habrá suerte ? Jeje....

    enolbeg@hotmail.com

    Gracias guapa !

    ResponElimina
  147. Avans de tot m'agradaria felicitarte per la teva feina desde Eivissa!!!Jo també som eivissenca i descobrirte entre el mon blogguer va ser lo més!!!
    Trobes que podrien arribar dos robots a eivissa, un per jo també!! Seria molta xiripa!!!
    No ho deixis!! A i mencantaria que algún día nos ensenyassis a ver bescuit!!!
    Un beso
    marionagascon@gmail.com
    comparteixo al FB!!

    ResponElimina
  148. Doncs jo també m'apunto al sorteig! M'aniria molt bé un COOKEO!
    I comparteixo a Facebook i twitter!

    Montse
    maguilarsau@gmail.com

    ResponElimina
  149. Feliç de compartir l'entrada al face, i ara a veure si tinc sort..

    Montse llavall
    montsellavall@hotmail.com

    ResponElimina
  150. Yo tengo una mano para cocinar. A ver si tengo suerte y me toca una Cookeo de Moulinex. Saludos.

    Iñaki

    hidalgoezenarro@gmail.com

    ResponElimina
  151. Ohhhhh me encanta!!!!! Y lo bien que van para el día a día, con las horas que nos suelen faltar.
    guiro80@hotmail.com

    ResponElimina
  152. Bueno ya estoy por aquí para concursar y llevarme la Cookeo jajajajajjaja, me llevo el enlace a mi facebook y te dejo mi correo www.terecetario@gmail.com, besitos.

    ResponElimina
  153. Jo també la vull

    Mari
    mari.gonzalezarnau@gmail.com

    ResponElimina
  154. Jo també la vull

    Mari
    mari.gonzalezarnau@gmail.com

    ResponElimina
  155. A mi també m'encantaria tenir un robot d'aquests!!!!!
    Margarida Vilaró
    marviba22(arroba)gmail.com
    comparteixo a facebook

    ResponElimina
  156. Segur que només en tens una?? Som molts!!!! :p entrada compartida.
    yococinocontigo@gmail.com

    ResponElimina
  157. Ja m'agradaria que em toqués. Mai he tingut sort... A veure aquest cop si tinc sort.
    mussolagrau@hotmail.com

    ResponElimina
  158. M'animo, aviam si tinc sort!!!!!
    amblesmansalamassa@gmail.com

    ResponElimina
  159. Jo m'apunto, estic pensant que podria fer si tinc la sort de que vingui una cap a la meva cuina.

    ResponElimina
  160. Jo m'apunto, estic pensant que podria fer si tinc la sort de que vingui una cap a la meva cuina.

    ResponElimina
  161. El vull!! M'encanta!!
    Natàlia Martínez
    natmartinezmontuj@gmail.com

    ResponElimina
  162. Mareta meua a mi també em fa goig.
    Ro em diuen Ro
    xielamar@hotmail.es

    ResponElimina
  163. Ahhh que se'm a oblidat, comparteixo al meu facebook
    Sort a tothom!!!!

    ResponElimina
  164. Me parece muy sencillo para los que somos torpes en la cocina. Me apunto

    Alex Pando
    pandoalx@gmail.com

    ResponElimina
  165. Acabe de compartir-ho en Facebook, participant!
    detodounpocona@gmail.com

    Gracies!

    ResponElimina
  166. Compacto, práctico, funcional, fácil de utilizar... Perfecto colaborador en la cocina.
    Comparto y me apunto al sorteo!
    gosende2006@yahoo.es

    ResponElimina
  167. Me apunto que ilusión, si me toca me va a venir genial ya que con la peque tengo el tiempo justito para cocinar jejeje.
    por cierto no dispongo de Facebook a si que lo publicare mediante google +, espero que no importe.

    Un saludo Libertad.
    rafalibe0@gmail.com

    ResponElimina
  168. Nunca he tenido un robot de cocina y me encantaria conseguir este de Moulinex.Besos!

    ResponElimina
  169. M´encanta el teu blog!
    mariandiazamat@gmail.com

    ResponElimina
  170. m´encanta el teu blog! I aquesta màquina sembla molt útil i molt compacte per a cuines petites!
    mariandiazamat@gmail.com

    ResponElimina
  171. M´encanta el teu blog!
    mariandiazamat@gmail.com

    ResponElimina
  172. Olee que bé m'apunto aviam si hi ha sort que ja em vindria bé tenir-la.

    El meu email raquelkitchen(arroba)hotmail.com
    comparteixo al meu facebook!

    Moltes gràcies guapa!!!

    ResponElimina
  173. Hola,

    Me apunto al sorteo, me vendría estupendamente el robot.

    Nombre:Vicky
    vinoymiel@gmail.com

    Muchas gracias por el sorteo

    Un Saludo

    ResponElimina
  174. Raquel Lopez Miragaya
    Aqui te dejo mis datos y espero que haya suerte!! ;)
    rlopezmiragaya89@gmail.com
    Lo comparto en mi facebook!
    Gracias por dejarme participar.Saludos

    ResponElimina
  175. Aquest robot m'anira de maravella!!
    Gracies per aquest sorteig , i per el teu blog :-) stela3estrellas@hotmail.com

    ResponElimina
  176. Què bona mÀquina! em sebla súper útil, tan ràpida i sencilla...
    cocinaconangi@gmail.com
    Angi

    ResponElimina
  177. Ojala me toque jijiji elimartin1980@gmail.com

    ResponElimina
  178. Me apunto, menudo aparatito este para facilitarte la vida.

    He compartido en facebook
    https://www.facebook.com/solpierina.mazzarojas

    solpimaro@gmail.com

    ResponElimina
  179. Habrá que apuntarse a las tecnologías modernas, nunca vienen mal. Me apunto y un saudo.

    ResponElimina
  180. Yo también quiero unoooooo

    Mª José Molero
    mjcoriablog@gmail.com

    Gracias¡¡¡

    ResponElimina
  181. M'agradaria participar, gràcies!
    Lourdes Dinares
    canelabrillante@gmail.com

    ResponElimina
  182. Me apunto y lo comparto en facebook!! el robot tiene muy buen pinta.
    mi correo es pao_85@hotmail.com
    Muchas gracias

    ResponElimina
  183. Hola MJ, me apunto aunque no sé donde la voy a meter en la cocina, ¡¡tengo demasiada cacharrada!! muchos besos

    ResponElimina
  184. M'apunto al sorteig :) M'aniria perfecte l'ajuda d'aquest robot a la cuina!

    El meu nom és Marta López (al Facebook Marta Galeteria) i el correu marta.galeteria@gmail.com

    Gràcies!!

    ResponElimina
  185. Bona mida, hem sembla, si tinc la sort que hem toqui us explico. sserranoal@gmail.com gracies i sort a tothom

    ResponElimina
  186. Desde palma espero llegada de la suerte.
    patgt2000@yahoo.es

    ResponElimina
  187. M'encanta la idea!
    Aquí et deixo el mail i comparto: ebarroji4@hotmail.com

    ResponElimina
  188. M'apunto, m'apunto... que sóc mare, treballadora i blocaire de cuina, i hi ha dies, quasi tots, que em falta temps per preparar els meus tàpers.

    pradas.marga@gmail.com

    ResponElimina
  189. Ooooooh, que xulo! A mi també m'agradaria tenir-lo :)
    picaronablog a gmail, punt com és clar!
    Ho acabo de repiular a Twitter.

    ResponElimina
  190. M'apunto!!!
    Montse.pie@hotmail.com

    ResponElimina

Gràcies per passar per la meva cuina i deixar-me un comentari.
Maria José

Gracias por pasar por mi cocina y dejarme un comentario.
Maria José