Menú

dimarts, 12 de novembre de 2013

MOULINEX BLOGGERS DAY: DESCOBRINT COOKEO


Fa uns dies vos deia que Dit i Fet era un dels deu blogs nacionals triats per a participar en el Primer Moulinex Bloggers Day, un esdeveniment per presentar-nos el nou robot de cuina de la marca, anomenat Cookeo. Entendreu que per a algú com jo, que visc en una illa i estic acostumada a seguir les trobades peninsulars de bloggers des de lluny, acudir a aquesta cita representava molt més del que a priori pugui semblar. 

Em va fer molta il·lusió que se m'inclogués en la llista dels "deu blogs més influents a nivell nacional", categoria de la que realment sé que em trobo a anys llum, però que em va donar l'oportunitat de conèixer a un grup d'estupendes persones que segueixo des de fa temps i amb les quals no hagués pogut coincidir d'una altra manera.



Crec que les fotos que acompanyen la meva entrada són un clar exemple de lo bé que ens ho varem passar a Barcelona. Tot l'equip de es va desviure perquè passéssim una jornada distesa aprenent tot el referent a Cookeo. De fet, em vaig relaxar tant que no vaig pensar en fer fotos i tan sols n´hi ha una de meva...la resta me les han cedit generosament tant els meus companys com els organitzadors, gràcies nois!

Després de rebre'ns a bcn Kitchen amb un magnífic esmorzar, se'ns va explicar el funcionament de Cookeo. Destacaria d'aquest robot lo pràctic i fàcil d'utilitzar que resulta, això de que es cuina amb una sola mà és totalment cert. Cookeo té memoritzat un extens repertori de receptes i els passos que han de seguir-se per anar realitzant cadascuna d'elles, els quals es visualitzen en una pantalla externa, així que el nostre únic treball consisteix a donar-li al botó, triar la recepta i anar fent allò que ens indica el robot. L'estalvi de temps és enorme i en deu minuts podem tenir preparat un risoto, un plat de pasta, un guisat o una sopa. No vos sembla que el diseny de Cookeo és una monada?


I com no hi ha res com posar en pràctica la teoria, se'ns va lliurar a cadascun un sobre tancat amb una recepta, els ingredients de la qual vam anar a comprar al Mercat de Santa Caterina. Us imagineu deu carrets de compra ultra moderns i personalitzats envestint per a comprar, amb un càmera i tres fotògrafs al darrera? La gent ens preguntava si érem de Master Chef...el que varem arribar a riure! Confesso que és una situació un tant incòmode saber que t´estan fotografiant i haver de fer que no t´adones de res...


 

A la tornada, cadascun va cuinar la recepta que li havia tocat, en el meu cas cuixes de pollastre amb pisto de verdures. L'única cosa que vaig haver de fer va ser tallar les hortalisses i parlar amb els meus veïns de taula (Manu i Paco) perquè mentre ens preniem una copeta de vi blanc Cookeo feia la resta…fins i tot varem tenir temps de fer-nos fotos per inmortalitzar el moment :) 

El menjar va consistir en un tast dels plats que havíem preparat. És curiós, perquè hi havia cinc receptes diferents i les repetides es notava que no estaven fetes per la mateixa persona, cadascú li va donar el seu toc personal a pesar de seguir els mateixos passos amb Cookeo. La meva companya de recepta va ser la meva estimada Lidia <3

 


Els comiats mai són agradables, així que aquesta part la passaré per alt, prefereixo quedar-me amb el record del dia tan bo que vaig passar, del que vaig aprendre, del que vaig parlar, del que vaig riure i de la gent tan meravellosa que vaig conèixer i que, a partir d´ara, encara seguiré amb més estima.

Si voleu saber en detall tot el referent a aquest esdeveniment, us recomano visitar tant la microsite Moulinex Bloggers Day com els blogs del meus companys: Lidia (quina pena que visquem tan lluny), Dolorss (per fi em coincidit després de tants missatges intercanviats), Manu (tu i jo ja sóm com de la família), Alexandra (tenim pendent una posta de sol eivissenca), Carmelo (gràcies per les fotos! en "veurem" per fb), Ana (va ser un luxe poder coincidir amb tu), MJ (sa meva "tocaya" estimada, m´encanta la nostra foto), Paco (company de fatigues jeje) i Bea (ets l´alegria en persona). 

I per acabar amb bon sabor de boca i més rialles (espero que no masses hahaha) vos deixo el making of de Moulinex Bloggers Day

25 comentaris:

  1. Però quina cara de felicitat que feu tots Mª José, i quines enveges que provocareu avui tots amb les entrades que esteu publicant!!

    Esperarem que ens descobreixis receptes fetes amb la maquineta, a veure si ens anima a comprar-la!

    Petons!

    ResponElimina
  2. Siempre es un lujo volver a verte, eres tan especial, sí, I love u so much reina meva...
    besotes

    ResponElimina
  3. Pero que guapa estás María José.. y me ha encantado la maquinita esta para cocinar..jaja.. además la encuentro super bonita.. las fotos geniales también, vaya súper evento.. me alegro mucho también de haber podido verte esa horita en Rambla Catalunya jaja.. Un petonet guapa!!

    ResponElimina
  4. Aquestes trobades sense són profitoses. Fa goig veure com per tot arreu n'anem fent i ens anem coneixent uns i altres.

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  5. Qué bonito fue conocerte, querida. Un beso enorme!!!

    ResponElimina
  6. Segur que va ser una jornada fantástica, tots feu una cara d'haver-ho passat tan bé!! Petonets

    ResponElimina
  7. Quina trobada mes profitossa i fantástica. No esta malament la maquineta no?
    Petons a mil

    ResponElimina
  8. Me ha encantado conocerte y ser parte de esta experiencia tan maravillosa, junto con todos vosotros. Lástima no estar más cerca como bien dices.....aunque siempre me cambias el nombre por el de Silvia,,,je,je...¡qué manía,je,je!. Un beso guapísima.

    ResponElimina
  9. Acabo de encontrar tu blog y me ha encantado, asi que para no perderme nada te sigo desde ya!!
    Te invito a dar una vuelta por mi rinconcito
    Un Saludo

    ResponElimina
  10. Fue un placer conocerte y compartir contigo esta estupenda experiencia.
    Genial tu reportaje

    Un besazo. Ana

    ResponElimina
  11. Quina trobada més genial!!! veient les fotos queda palès que vau gaudir d'allò més XD

    ResponElimina
  12. Quienes hemos formado parte de eventos blogueriles, sabemos lo que se disfruta, así que no dudes de que leerte ha supuesto mantener una sonrisa de oreja a oreja por imaginarme lo que cualquiera de los que no estuvimos allí podríamos haber disfrutado, y rodeada de otros bloggers a quienes seguimos también.

    Yo no sé qué me gusta más: si la Cookeo o el carrito. Qué monadas!!! :))

    Besos!!

    ResponElimina
  13. Un placer coincidir contigo M. José, espero q repitamos pronto. Un abrazo

    ResponElimina
  14. Va ser un plaer, i jo feia temps que tenia ganes de poder donar-te una abraçada.
    Espero que tinguem més oportunitats de coincidir i poder gaudir de la teva companyia :-)
    Un petó molt gran!!!

    ResponElimina
  15. Tocaya, tot un luxe compartir aquest dia amb tu, m'ho vaig passar d'allò més bé, ets súper divertida (amb el teu despite i tot) jajaja. M'encantaria tornar a coincidir, vist desde aquí se'm va passar molt ràpid. Un post molt instructiu i amb fotos molt xul.les, a partir d'ara ens batejo com las Zipi i Zape de la blogosfera, jajajajaja

    Un petonet ben fort

    ResponElimina
  16. Ja veig que va ser una trobada molt divertida i interessant!
    Es nota per les fotos que us ho vau passar molt bé :)

    ResponElimina
  17. Una jornada molt divertida i interessant!! Petonets!

    ResponElimina
  18. María José, fue "amor al primer mensaje", un día fantástico y una persona extraordinaria, creo que aun te escucho reir!!
    Un abrazo!!

    ResponElimina
  19. Qué buen equipo veo que lo pasásteis genial María José, gracias por las fotos y la información, en mi casa MOulinex es marca de confianza...besitos guapa

    ResponElimina
  20. no tengo nada de envidia he? que guapossssssssss que xalau de molt que sou la canya , pero quina envejaaaa que en feu . ale ja m'he desahogado . ainsss <3

    ResponElimina
  21. sin lugar a dudas un evento genial y compartir con bloggers mejor imposible.A ver si en alguno coincidimos.
    Bss

    ResponElimina
  22. Me alegro por vosotros. El aparato parece ventajoso y vosotros lo pasasteis genial.

    ResponElimina

Gràcies per passar per la meva cuina i deixar-me un comentari.
Maria José

Gracias por pasar por mi cocina y dejarme un comentario.
Maria José