Menú

dilluns, 9 de març de 2015

Brownie de Nutella


Mor lentament qui es transforma en esclau de l'hàbit, repetint tots els dies els mateixos trajectes, qui no canvia de marca, no arrisca vestir un color nou, qui fa de la televisió la seva guia. Qui evita una passió, qui no arrisca la veritat per l'incert per anar darrere d'un somni, qui no es permet almenys una vegada en la vida, fugir dels consells assenyats. Mor lentament qui no viatja, qui no llegeix, qui no sent música, qui no troba gràcia en si mateix (Pablo Neruda)

Muere lentamente quien se transforma en esclavo del hábito, repitiendo todos los días los mismos trayectos, quien no cambia de marca, no arriesga vestir un color nuevo, quien hace de la televisión su guía. Quien evita una pasión, quien no arriesga lo cierto por lo incierto para ir detrás de un sueño, quien no se permite por lo menos una vez en la vida, huir de los consejos sensatos. Muere lentamente quien no viaja, quien no lee, quien no oye música, quien no encuentra gracia en sí mismo (Pablo Neruda)



És veritat, és veritat, us poso un paràgraf parlant de consells totals i alhora us incito presentant aquesta recepta de brownie de nutella, una veritable temptació que no podreu deixar de menjar...però...per ventura no diu aquest mateix paràgraf que mor lentament qui no s'arrisca? Doncs no penseu massa, proveu aquest deliciós bescuit i ja m'explicareu si heu estat capaços de frenar el desig de no deixar ni una molla.

Es verdad, es verdad, os pongo un párrafo hablando de consejos cabales y a la vez os incito presentando esta receta de brownie de nutella, una verdadera tentación que no podréis dejar de comer...pero...¿acaso no dice ese mismo párrafo que muere lentamente quien no se arriesga? Pues no penséis demasiado, probad este delicioso bizcocho y ya me contaréis si habéis sido capaces de frenar el deseo de no dejar ni una miga.


Des que el vaig preparar per celebrar #nutelladay en Directe al Paladar ja l´he fet varies vegades, és una opció estupenda per berenar, acompanyat d'una tassa de te i un bon llibre, per assaborir-lo amb tranquil·litat. Perquè es conservi perfectament, procureu no fer-lo massa al forn perquè no quedi sec sinó amb el seu interior tou i esponjós...salivo només de pensar-hi...ummmm!!


Desde que lo preparé para celebrar el #nutelladay en Directo al Paladar ya lo he hecho varias veces, es una opción estupenda para merendar, acompañado de una taza de té y un buen libro, para saborearlo con tranquilidad. Para que se conserve perfectamente, procurad no hacerlo demasiado para que no quede seco sino con su interior blandito y esponjoso...salivo sólo de pensarlo...ummmm!!


No et perdis més receptes de brownie en Dit i Fet: Brownie de xocolata amb remolins de crema de formatge i carabassa i Mousse de xocolata blanca i negra sobre brownie de xocolata amb mango i avellanes.

No te pierdas máss recetas de brownie en Dit i FetBrownie de chocolate con remolinos de crema de queso y calabaza y Mousse de chocolate blanco y negro sobre brownie de chocolate con mango y avellanas.



BROWNIE DE NUTELLA

Ingredients:

-125 g de farina
-un polsim de sal
-3 ous M
-250 g de Nutella
-125 g de sucre bru
-1/4 de culleradeta d'extracte de vainilla
-125 g de mantega

Preparació:

En un cassó fonem la mantega i l'escalfem sense que bulli. Després la deixem solidificar de nou, perquè aconsegueixi la textura adequada, procés que durarà uns 30 minuts. 

Mentre reposa la mantega, batem els ous amb el sucre, la Nutella i l'extracte de vainilla fins que estigui tot ben barrejat. A poc a poc incorporem la farina i la sal, alternant-les amb la mantega.

Tirem la massa en un motlle rectangular folrat amb paper de forn i la coem a forn escalfat a 170ºC durant uns 30 minuts. Hem de cuidar que no quedi massa seca. Deixem refredar el brownie dins del motlle i el tallem en porcions quadrades abans de servir.


BROWNIE DE NUTELLA

Ingredientes:

-125 g de harina
-una pizca de sal
-3 huevos M
-250 g de Nutella
-125 g de azúcar moreno
-1/4 de cucharadita de extracto de vainilla
-125 g de mantequilla

Preparación:

En un cazo derretimos la mantequilla y la calentamos sin que hierva. Después la dejamos solidificar de nuevo, para que alcance la textura adecuada, proceso que durará unos 30 minutos.

Mientras reposa la mantequilla, batimos los huevos con el azúcar, la nutella y el extracto de vainilla hasta que esté todo bien mezclado. Poco a poco incorporamos la harina y la sal, alternándolas con la mantequilla.

Echamos la masa en un molde rectangular forrado con papel de horno y la cocemos a horno calentado a 170ºC durante unos 30 minutos. Debemos cuidar que no quede demasiado seca. Lo dejamos enfriar dentro del molde y lo cortamos en porciones cuadradas ante de servir.

19 comentaris:

  1. No he fet mai un brownie de Nutella, pro imagino lo bo que deu ser. Pro d' aquesta recepte lo que de veritat m ' ha enamorat son las fotos. Ohhhh, preciosas!!!!!!!
    Mil petons, amiga

    ResponElimina
  2. No he fet mai un brownie de Nutella, pro imagino lo bo que deu ser. Pro d' aquesta recepte lo que de veritat m ' ha enamorat son las fotos. Ohhhh, preciosas!!!!!!!
    Mil petons, amiga

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Imagino el sabor!!!! no me lo voy a perder.....(no he visto ni levadura ni bicarbonato en la lista de ingredientes, supongo que no lleva).
      Mil gracias Mª José!!!

      Elimina
  4. Brownie...amb Nutella!! ha de ser bonisim, jo no m'ho perdre segur!
    Feliçsetmana

    ResponElimina
  5. el brownie en sí ya es una receta requetebuena.. pero encima con nutella, ufff (L)
    en casa nos encanta
    un beesito

    ResponElimina
  6. Tot un perill aquest brownie amb nutella, és dels pocs ingredients que m'agrada més l'original que les versiones cassolanes... totalment irresistible per mi!! Però ostres per començar l'operació bikini això és molt cruel!
    Petons,
    palmira

    ResponElimina
  7. Gosto muito de brownies e este com nutella agradam-me bastante
    Ficaram lindos
    Boa semana
    bjs

    ResponElimina
  8. Hola María José, te lo he puesto en facebook y te lo visito aquí también, me encanta este brownie que has preparado, tiene que estar delicioso, me encanta el corte...un besazo guapa!

    ResponElimina
  9. Uff si ya la nutella por si sola es de vicio, este brownie esta pidiendo a gritos..comeme
    Bss

    ResponElimina
  10. Un doble xocolata de vici total!!!

    ResponElimina
  11. Me encantan los brownies y la nutella, así que juntos tienen que estar riquísimos. Me encantan tus fotos, la luz, la composición...

    Un beso y gracias por pasarte por mi blog. Te sigo desde hace años.

    ResponElimina
  12. Si juntas brownie y Nutella yo me veo obligada a hacer esta receta jejejejee. Pero qué tentación! Yo sí que no voy a dejar ni una miguita jejeje. Un besote!

    ResponElimina
  13. Pero que pintaza más impresionante! no hay quien se resista...

    ResponElimina
  14. ¡Qué maravilla de brownie! imposible no caer en la tentación de comerte un trozo o dos...

    ¡Besos mil!
    http://losdulcessecretosdecuca.blogspot.com.es

    ResponElimina
  15. Seguro que este brownie no durará mucho por casa porque con la pinta que tiene....quién se resiste! Mmmm...

    ResponElimina
  16. Pecaminós i res més dir. Sóc fan de Pablo Neruda, m'enamora la forma de pensar... Tot un vici de combinació poesia-xoco!

    ResponElimina
  17. Ay Maria José!

    Qué palabras mas ciertas las de Pablo Neruda, me han llegado hondo porque precisamente ayer he renunciado a lo que fuera mi trabajo por 21 años. Me sentía morir lentamente (tal como lo mencionas) y para mi ya nada tenía sentido. Lo peor de todo han sido las advertencias de todos los que me rodean: " ¡¿cómo te vas a ir!? perderás tu jubilación!!" "qué será de ti ahora?"


    Pero me siento felíz y como me gustaría comerme uno de estos brownies en este momento :D

    Un abrazo

    ResponElimina

Gràcies per passar per la meva cuina i deixar-me un comentari.
Maria José

Gracias por pasar por mi cocina y dejarme un comentario.
Maria José