Menú

dilluns, 14 de març de 2016

Sorteig de La cocina rápida, el nou llibre de receptes de la Lorraine Pascal



Sorteig Dit i Fet: llibre de la Lorraine Pascale

Suposo que no fa falta que, a hores d'ara, expliqui qui és la Lorraine Pascale. Em declaro fan absoluta de les seves receptes, se'm fa la boca aigua en pensar en la pizza de formatge de cabra i pesto d'espinacs, els ous a l'escocesa o els espàrrecs a la planxa amb ametlles torrades. Per això no em perdo cap dels seus llibres en espanyol, els tinc tots i La cocina rápida, l'últim publicat, no podia ser una excepció.

En ell s'han recopilat receptes dolces i salades per a gent amb poc temps per cuinar però que li agrada menjar bé. Són receptes fàcils, amb ingredients que podem trobar en qualsevol cuina, i que vénen il·lustrades en belles fotografies. Vaja, que et ve de gust preparar-les totes al primer cop d'ull!

T'agradaria tenir un exemplar d'aquest llibre? En Dit i Fet en sortejaré un entre tots els que deixeu un comentari en aquesta mateixa entrada. Tens tota aquesta setmana per participar, fins al diumenge 20 a les 00:00 hores, les úniques condicions són que resideixis a Espanya i que INDIQUIS UNA ADREÇA DE CORREU ELECTRÒNIC perquè em pugui posar en contacte amb tu si resultes guanyador.

Molta sort i gràcies per participar!



Supongo que no hace falta que, a estas alturas, explique quién es Lorraine Pascale. Me declaro fan absoluta de sus recetas, se me hace la boca agua al pensar en la pizza de queso de cabra y pesto de espinacas, los huevos a la escocesa o los espárragos a la plancha con almendras tostadas. Por eso no me pierdo ninguno de sus libros en español, los tengo todos y La cocina rápida, el último publicado, no podía ser una excepción. 

En él, se han recopilado recetas dulces y saladas para gente con poco tiempo para cocinar pero que le gusta comer bien. Son recetas fáciles, con ingredientes que podemos enontrar en cualquier cocina, que vienen ilustradas en bellas fotografias. Vamos, que te apetece preparlas todas al primer vistazo. 

¿Te gustaría tener un ejemplar de este libro? En Dit i Fet voy a sortear uno entre todos los que dejéis un comentario en esta misma entrada. Tienes toda esta semana para participar, hasta el domingo 20 a las 00:00 horas, las únicas condiciones son que residas en España y que INDIQUES UNA DIRECCIÓN DE CORREO ELECTRÓNICO para que me pueda poner en contacto contigo si resultas ganador.

¡Mucha suerte y gracias por participar!


SORTEIG TANCAT/SORTEO CERRADO

PARTICIPANTS/PARTICIPANTES
1- M.jubert@hotmail.com
2- judith.febrer29@gmail.com
3- 6meggan@gmail.com
4- Lesreceptesdelmiquel@gmail.com
5- foodandcakes.bygb@gmail.com
6- Soycrisa@gmail.com
7- comeconmigoelblogdepalmira@hotmail.com
8- jfd@usal.es
9- charocarre@gmail.com
10- acab50@hotmail.com 
11- Bdoria2@gmail.com
12- suvico10@gmail.com
13- cullerotfestuc@gmail.com
14- jcpelgolf@hotmail.com
15- receptesmarroc@gmail.com
16- evy300782@hotmail.com
17- mbcarf1982@hotmail.com
18- cocidodesopa@gmail.com
19- mmoheda2@gmail.com
20- info@pastissets.cat
21- nneeuuss.08@hotmail.com
22- morddor@ gmail.com
23- cuinant @hotmail.com
24- dolors1985@gmail.com
25- pepatur@hotmail.com
26- mollofersada@hotmail.com
27- sernita@gmail.com
28- nerea.gallego.mingo@gmail.com
29- rf.yasmina@gmail.com
30- cuinaalfoc@gmail.com
31- Bronsidani@gmail.com
32- ilolcf@orange.es
33- informacio@kilometre0.cat

GUANYADOR/GANADOR: 25 pepatur@hotmail.com

61 comentaris:

  1. Wow!! Fantastic sorteig! Aqui deixo el meu comentari de full suport a aquest genial blog de la Maria José, i aviam si tinc sort... ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ferran, em falta la teva adreça de correu electrònic perquè puguis entrar en el sorteig!!

      Elimina
  2. M José que jo no la conec!! El llibre seria un bon principi!!
    M.jubert@hotmail.com

    ResponElimina
  3. M José que jo no la conec!! El llibre seria un bon principi!!
    M.jubert@hotmail.com

    ResponElimina
  4. Bon dia! M'encanta la Lorraine Pascale i m'agradaria molt aquest llibre seu!! Espero tenir sort! (judith.febrer29@gmail.com)

    ResponElimina
  5. Bon dia! M'encanta la Lorraine Pascale i m'agradaria molt aquest llibre seu!! Espero tenir sort! (judith.febrer29@gmail.com)

    ResponElimina
  6. bon dia divina . en poso dins el concurs aviam si hi ha sort . l'altre que teng d'ella el solec mirar i m'encantan algunes de les sevas receptas .
    el gmail . 6meggan@gmail.com
    besadess i bona setmana

    ResponElimina
  7. Bon día, es una cocinera que no conozco y si me toca sera una manera de saber de su cocina.
    Gracias
    Bss
    Lesreceptesdelmiquel@gmail.com

    ResponElimina
  8. Bon dia reina!! Com m'agrada la Lorraine....i el teu blog (ho saps!) i el teu sorteig! Tant de bò em toqui...me'l vindràs a portar tu??
    Besades guapa i gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El meu correu: foodandcakes.bygb@gmail.com

      Elimina
  9. Pues es una de mis elegidas cuando veo Canal Cocina... Es muy fresca y natural contando sus recetas y, además, lo hace muy fácil.
    Me apunto al sorteo!!!... Mi mail ya lo sabes.. ¿no?

    ResponElimina
  10. Pues es una de mis elegidas cuando veo Canal Cocina... Es muy fresca y natural contando sus recetas y, además, lo hace muy fácil.
    Me apunto al sorteo!!!... Mi mail ya lo sabes.. ¿no?

    ResponElimina
  11. Me encanta Lorraine Pascal. Hace que enfrentarte a retos culinarios no sea tan difícil. Veo muchos de sus programas en canal cocina y anoto sus recetas en mi libreta. No estaría nada mal tener su libro, me ahorraría mucho tiempo jeje. Un saludo y aquí dejo mi correo. Soycrisa@gmail.com

    ResponElimina
  12. Me encanta Lorraine Pascal. Hace que enfrentarte a retos culinarios no sea tan difícil. Veo muchos de sus programas en canal cocina y anoto sus recetas en mi libreta. No estaría nada mal tener su libro, me ahorraría mucho tiempo jeje. Un saludo y aquí dejo mi correo. Soycrisa@gmail.com

    ResponElimina
  13. Per a mi és una desconeguda, sí, la conec pels blocaires però no sé molt de la seva cuina, és una bona oportunitat per apuntar-me al concurs i guanyar el premi, hehe, besades guapa i feliç setmana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Caty estimada, has de posar la teva adreça de correu electrònic per poder participar!!

      Elimina
  14. Gané hace un tiempo uno de sus libros y sus recetas son ricas y tan sencillas que da gusto.
    Así que claro que participo en el sorteo con mucho gusto !
    Besos y feliz semana,
    Palmira
    comeconmigoelblogdepalmira@hotmail.com

    ResponElimina
  15. Mmmm ja m'agradaria ja que em toqués!!!!
    Quines receptes més bones!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sílvia, et falta l´adreça electrònica :)))

      Elimina
  16. Hola! La conozco de Canal Cocina y me encantan sus recetas. (jfd@usal.es)

    ResponElimina
  17. M'encanta la seva cuina i m'encantaria tenir aquest llibre! Gràcies pel sorteig!

    Conxita

    ResponElimina
    Respostes
    1. Conxita, per poder participar has de posar una adreça de correu electrònic ;)

      Elimina
  18. me encantaría tener este libro, participo en el sorteo!! charocarre@gmail.com

    ResponElimina
  19. M’agradaria molt que em toques. Vull participar al sorteig acab50@hotmail.com
    Petons

    ResponElimina
  20. A veure si em toca! Bdoria2@gmail.com

    ResponElimina
  21. A ver si tengo suerte,eso de cocina rápida es para mi....suvico10@gmail.com

    ResponElimina
  22. A ver si tengo suerte,eso de cocina rápida es para mi....suvico10@gmail.com

    ResponElimina
  23. Oleeee pedazo sorteig!!! No me'l perdo!! Jo tb sóc fan! La segueixo a canal cocina i m'encanta!!! A veure si hi ha sort!
    Petunets i gràcies guapa!
    Eva
    cullerotfestuc@gmail.com

    ResponElimina
  24. M'agrada la cuina, sobretot a taula! N'estic a prenent i hem diuen que cada dia cuino una mica millor;) M'agradaria moltíssim fer les seves receptes!
    Gràcies
    Jordi
    jcpelgolf@hotmail.com

    ResponElimina
  25. Participo, i tant...!!!!
    Una abraçada,

    receptesmarroc@gmail.com

    ResponElimina
  26. Participo, i tant...!!!!
    Una abraçada,

    receptesmarroc@gmail.com

    ResponElimina
  27. Bueno bueno, estoy tiempo sin pasar por aquí y cuando vuelvo lo primero que me encuentro es un sorteo ¡y de un súper libro! Pues claro que me apunto jeje. Un besote!
    Por cierto, siento no haberme pasado por aquí antes pero últimamente sólo me da tiempo de publicar y eso es porque tengo las entradas preparadas porque si no ni eso jejeje.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nauzet guapa, me falta tu correo electrónico para incluirte en el sorteo!! :*

      Elimina
  28. No tengo ninguno de sus libros, así que a ver si hay suerte y me toca! Mi email evy300782@hotmail.com Besiños.

    ResponElimina
  29. Es facil aficionarse a las recetas de ésta mujer, yo la sigo muchísimo en Canal Cocina y vaya por que tiene maña cocinando, además creo que trabajo de modelo y se pasó a la cocina, me encantaria tener su libro, mandamelo para Córdoba, un saludo chao chao besos

    ResponElimina
  30. Hola guapa! No voy a ser yo quien se niegue a comprobar lo fácil que Lorraine nos lo pone en la cocina. Tú nos invitas a saberlo mediante su libro, que muy generosamente nos regalas. A un regalo, y tuyo, no le voy a decir que no. A ver si hay suerte ;)

    Mi correo: cocidodesopa@gmail.com

    Muchas gracias por tu regalo.

    Besos y feliz semana.

    ResponElimina
  31. Quina millor manera per conèixer-la que guanyant el llibre!!
    mmoheda2@gmail.com
    PTNTS
    Glòria

    ResponElimina
  32. M'encanta la Lorraine. Provarem sort...
    info@pastissets.cat
    Merci guapa

    ResponElimina
  33. M'encanta la Lorraine. Provarem sort...
    info@pastissets.cat
    Merci guapa

    ResponElimina
  34. Pues oye, por probar :)
    a ver si hay suerte! participo!
    un beesito y gracias
    nneeuuss.08@hotmail.com

    ResponElimina
  35. Doncs jo no la conec, a veure si tinc sort i hi posem remei

    morddor@ gmail.com

    ResponElimina
  36. Por supuesto que dejo mi comentario para participar, me encantan sus recetas.

    Besos!

    ResponElimina
  37. Sí que me gustaría tener este libro así que toma nota de mi correo cuinant @hotmail.com
    Besos

    ResponElimina
  38. M'agradaria molt que em toqués aquest llibre, m'encanta!

    dolors1985@gmail.com

    ResponElimina
  39. m'encanta com cuina la Lorreine, a veure si hi ha sort¡
    gràcies,

    ResponElimina
  40. Me encanta Lorraine Pascal. mollofersada@hotmail.com

    ResponElimina
  41. He escuchado hablar de ella pero no he preparado nada aún. Mi e-mail es sernita@gmail.com

    ResponElimina
  42. mem si hi ha sort!
    nerea.gallego.mingo@gmail.com

    ResponElimina
  43. ¡Muchas gracias por el sorteo! (rf.yasmina@gmail.com)

    ResponElimina
  44. A veure si alguna vegada l'atzar em senyala...
    Rosa.
    cuinaalfoc@gmail.com

    ResponElimina
  45. Un llibre magnífic!!!
    Bronsidani@gmail.com

    ResponElimina
  46. I tant que participo, a vore si tenc sort!
    ilolcf@orange.es

    ResponElimina
  47. Participo! A veure si hi ha sort
    informacio@kilometre0.cat

    ResponElimina
  48. ME ACABA DE ARRIBAR EL LLIBRE.
    ESTIC ENCANTADA
    MOLTES GRÀCIES MARIA JOSE.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què bé!! És un llibre molt bo, a jo també m´agrada molt i gràcies a tu per haver participat :)

      Elimina

Gràcies per passar per la meva cuina i deixar-me un comentari.
Maria José

Gracias por pasar por mi cocina y dejarme un comentario.
Maria José